2013年11月8日星期五

孤高城‧雨中家(9)閻王敵抗仇不休 大小不良戰情尋


網上圖片

"蓬"的一聲巨響,「閻王敵」青十二嘅小屋,整個屋頂破碎屑飛沖天,四個人影從屋頂飛出..... 先是仇不休,繼而大小不良,而青十二似是飛身追趕。


巨響使城中人眾放低手中事物,紛紛走出屋嚟睇睇發生何事,是非了正喺軒媽媽家中教晴兒書法,而尋兒在旁磨墨提硯按紙。一向「太平」嘅孤高,似被這巨響驚醒,了叔、軒媽、尋倆女亦走出屋外看看,只見前面一大兩細身影喺屋頂間飛掠,後有瘦長身裁嘅青十二追趕。是非了等人只認識青十二,見以一追三,當然會將自己放喺青十二嗰邊,而孤高城中人眾,明明喺早上親眼見如心客,用牛車載入孤高嘅一大兩細、大者奄奄一息,細者弱小無力,現時竟拆青十二屋頂,喺空中追逐,真係匪夷所思,眾人亦當然會為青十二站台階。


仇不休領着大小不良喺孤高內屋頂間穿插,青十二這時間冇辦法,正當青十二揮舞手上武器「回魂鋼針」剌向仇不休麻穴,大不良突然從後喝道:「如心客,你還不出手!」小不良接着說:「如心客,係你送我地三人嚟呢度,我地進退與共嘛!」兩人一唱一和,目的係分青十二個心,以一敵三經已難了,何況是一敵四。青十二俾佢兩個一提,心想:「此四人僅有高大者(仇不休)有點功夫,兩矮小者似只是頗會用計謀,使牛車者(如心客)似是內功深厚,不可不防。」剛巧,唔知仇不休是有心還是無意,竟然朝牛車這邊飛躍而來.... 如心客當然聽見大小不良所說,知道自己惹了大麻煩,想亦想唔到幫人會幫出禍來,佢行走江湖日子淺,一時間唔知點辦,真係引長江之水都洗唔清白。仇不休喺佢頭頂掠過,留低"咭咭"兩聲奸笑、當青十二隨之而來,經如心客之上,佢身畧下沉,先提醒一聲:「你好傢伙!」便力壓雙腿向如心客踢去.... 如心客腦袋一片空白、手足無措。


喺一丈之外,釵兒急了,眼見青十二使出一招"雁落平沙",似落非落,似踢非踢,釵兒得木賏單傳,當知呢一招嘅後着,急得順手將手上一個酒瓶擲過去,嬌哦一聲:「十二叔、腳下留情,勿傷.... 」下面的連釵兒自己都聽唔清楚。青十二見自己用勁雙腳尖快觸及如心客腦門,此人竟不閃不避,如果是對敵者,事必起手拆招。加上釵兒擲來酒瓶,青十二含氣兩膝一縮及胸,足尖避過咗如心客頭顱,再兩腳觸地一蹬,借力彈起繼續追趕仇不休,佢回首望望釵兒,笑了笑,笑得釵兒粉臉紅透,再回首對如心客說:「好傢伙,回頭再跟你算帳!」此時大小不良見青十二只追仇不休,佢兩人就開始絮絮不休咁挑撥離間,說如心客冇義氣,出買朋友,見色起心,目的係使青十二分心。


是非了是非明瞭,他按情理推想,如果如心客與此三人係一夥,冇理由唔出手,當青十二腳尖快踢及自己死門,冇理由唔招架,睇如心客表情迷惘,知此事必有內情,佢微微向情兒點點頭說:「晴兒,你出去給了叔叔寫寫大字!」晴兒小聲的說:「遵命,獅子老虎!」佢第一次奉師命出戰,但一向循師教晦又唔能以師徒相稱,佢故意將師父說成「獅子老虎」將「子老」兩字讀得快而細聲,便成「獅虎」。晴兒忙在屋內將判官筆醮滿了墨,飛身上屋頂直飛大小不良站處,在旁也飛出一個嬌小身影,尋兒亦飛身而上,手提墨硯墨條,說:「二姊,尋兒為你磨墨。」兩小妮子一笑,心意互通,直撲大小不良。


柴小熊柴小夢亦非善良之輩,來孤高來意未明,但似乎有備而來,佢地手持木短刀,此短刀皆用木中最堅硬者蛇紋木,又名蛇桑做成,此木比鐵鋼還要硬,輕巧而有彈性。大小不良見來者兩妮子美麗明艷,小不免市懀輕薄幾句,激起晴兒同尋兒怒氣,先不與佢地口舌之爭,閉聲不說,一撲上前就在大小不良嘴上劃了兩個大交义。大小不良想都想唔到人家進招其快,進招其潑辣,到發覺時,招惹是非嘅嘴巴經已一口是墨。晴兒繼續用判官筆招呼大不良身上,而尋兒手持墨硯,故意不斷濺出墨汁濺射在小不良衣服上。


尋兒戰得正酣,突然小不良擲去手中短刀,叫嚷着:「哥哥!不玩了,看她把人家衣服弄得一點點是墨汁。」大小不良本是雙胞胎兄妹,是對孤兒,二十多年兩兄妹相依為命,在江湖中打混,學不少下三流技倆。柴小夢哇一聲坐在地上哭起來,當佢抬頭看看兄長,原來比自己還糟得多,整件衣服被劃上很多很多交义。男孩子比女的強頑不輕言敗,其實大不良經己知道自己輸了。


是非了摸着下巴的幾根師爺鬍子,讚嘆地說:「點穴之快一點即中,如今晴兒不單一點即中,而且能有足夠時間打一個交义,看來不出一年半載,晴兒必青出於藍。」在旁嘅軒媽媽眼見尋兒手執墨硯,手腕剛柔並濟,馬步配合天衣無縫,濺出墨汁,點點滴滴皆有分有寸,心中暗喜,想尋兒是繼承「太極玄武掌法」嘅人選。兩人各想各的,偶然對望,一齊朗笑起嚟....


大不良似鬥敗公雞垂頭喪氣與妹妹坐在地上,是非了趁晴兒停了手,問說:「晴兒,點解你有幾個穴位沒有打交义?」「了叔叔,那些都係人家癱死穴位,剛才晴兒是一時氣憤,才在人家身上招呼這麼多,如果連癱死穴位都點上,晴兒不安亦覺得不當!」晴兒侃侃道來。是非了那有不知自己徒兒想法,聽了叫好,連在旁觀看嘅孤高人眾中奸漢惡徒亦汗顏稱許。


在那邊青十二追趕仇不休,相距五丈突然騰空而起,一個翻身躍過仇不休,立在佢前面,雙掌順手一推,想仇不休會收去勢不住,自己碰入掌中,那知仇亦非泛泛之輩,佢制住去勢立實馬步,急蹲使出七十二路掃堂腿,掃得青十二連躍帶跳閃避,狼狽不堪。青十二定一定神,躍出戰圈,朗聲問說:「你我素未謀面,互不相識,何解閣下夥眾前來毁我家園,是否閣下先向在下交待一聲?」「沒錯,你我無仇沒怨,見先生不單醫術武藝皆精,而且海量汪涵,在下佩服,唯獨是受人所託使計潛入孤高.... 」仇不休亦是性情中人,但此時欲語還休,似背後有極大秘密。


此際孤高城外來了三位道長打扮女眾,站中間嘅眉青目秀,高佻身形,穿一襲白色八卦道衣,手抱一枝純白狼毛塵拂,左右各站一位穿青道袍女眾,各抱一口太極陰陽劍,似是白衣道長嘅侍者。中間道長向城中喊話,說:「得聞貧道寶貝徒兒在孤高闖了禍事,望城中各位能賞一個面,讓貧道進城向不肖徒兒問個究竟。」雖隔數百丈,佢聲音清晰,如在耳邊細語而並不刺耳。這女道長便是天山姥姥,人稱「誰也不恕」卉凌子,站於左邊嘅係「陰劍」泛离子,右邊的是「陽劍」悅宜子。



城中如心客聽聞師父之聲,既喜且愧,低聲滿肚委屈的稱了一聲:「師父!」.... 另一人聽卉凌子聲音,大吃一驚,沖口而出低聲說了:「掌門師妹?」..... 此人乃軒媽媽。


33 則留言:

Unknown 說...

原來我是月宜子,泛宜子係邊個?😳

Stella Luk 說...

卉凌子,凌子卉,有冇子卉凌,,,,,呢!?

人在雨中淋 說...

剛改了,應該是悅宜子比較好些。泛离子是綱友"芬妮",大家見見面握握手吧!這是個緣!

人在雨中淋 說...

冇!一叔個名經已夠多、一叔、一粟、凌子卉,依家仲多咗徊卉凌子.....百厭改嘅,咭咭!

人在雨中淋 說...

下一回到木賏出塲....宗姊快啲化粧,咪俾人睇見個"咬烏"樣.....快快快快

Shu Siu (如心恕也) 說...

乜如心客咁鬼冇用,俾人踢到埋身仲喺到郁都唔郁,企定定,眼光光!

人在雨中淋 說...

眼光光,飲咗豬肉湯....

Unknown 說...

如心客是否躲懶沒練功?

Unknown 說...

百厭星你好...好開心你來探大佬魚兒..不明你所講..我們不是互相加入了追踪名單?..
向誰發乜火?...哈哈...你來是最好的手信了...謝謝..
雅虎備份唔齊..好多文章..失去了網友留言..搬了過隨意窩也是..
想自己備份補番...不能盡如願....為此惆悵..
~•❥~─~•❥~──~•❥~───~•❥~──~•❥~─~•❥

人在雨中淋 說...

因為大佬魚兒先頭俾百厭個博址https://plus.google.com/108917349179704898591 唔work嘅,但係百厭經已貯存咗喺追踪名單,跟着大佬魚兒再俾另一個博址http://trtreyty.blogspot.hk/2013/09/blog-post_26.html 過百厭,點知第一個鏟極都唔走,咪扯晒火囉,卒之要做多個二佬魚兒出嚟至可以貯入追踪名單,你話係咪好煩呢!

人在雨中淋 說...

唔係,佢係眼光光唔知點算,傻瓜嘛!

人在雨中淋 說...

你試下用copy & paste 成份連回應一齊抄出睇下得唔得....

凌子卉 說...

多精彩,這下要看天山姥姥如何救徒兒如心客了......期待下回分鮮!

Shu Siu (如心恕也) 說...

如心客唔係躲懶,係百厭話齋佢偷飲咗豬肉湯咋,仲有一個可能就係被美色所迷.......哈哈!

Unknown 說...

狼毛塵拂似乎要改一下,狼毛好短祗宜做筆,先老爺生前做戲行塵拂是用真絲,用真絲才夠柔軟飄逸,可考慮用冰蠶絲。

Unknown 說...

百厭星你好...好開心回應...這兩條都是大佬魚兒的網址...謝謝你加入了愉怡詩詞..
我們初用...好多谷歌設置...真迷...
魚兒大佬無奈....雅虎備份不齊...想自己備份補救也不能盡如願...只好放棄...
謝謝你...

Unknown 說...

爹, "灑"太極我至拿手, 人都比我玩謝了. ( 突然間想不起個字, 用左同音字)
家姐打咁多交义, 令我想起張學友的歌, 交义交义,,交义..........算了算了...................算了 ( HAHA)
昨晚去看了人家表演即席揮毫畫馬. 我跟朋友笑說我想埋去幫大師磨墨. ( 因可看清楚D 但不敢行近 )
朋友玩我話"妳差少少都係大師, 睇埋表演就得"
我答他, 我一早已是大師, 用名" 拂塵大師" 叫他叫我拂塵好了, KAKAKA

Unknown 說...

想起了, 耍

Unknown 說...

軒姐, 佢個隻係天山大野狠, D毛長到呢........................拖地. HEHE
一叔, 一於就棒打鴛鴦啦

Unknown 說...

哈哈, 原來芬妮出場了!
很高興呀, 多謝雨前輩!!!
悅宜子你好, 泛离子來跟你打招呼了。:P

人在雨中淋 說...

月兒喺以前嘅「絕代双嬌」故事中是月下,佢有一位拍檔花前,兩人就是故事中的「花前、月下」,今次喺雨中家故事中係悅宜子,亦有個拍檔泛离子,是巧合?是雨導刻意安排?我想這是你兩的緣吧.......

人在雨中淋 說...

如心客,你衰嘞,冇人監你認.....自己招,呵呵!要睇你師父點收拾你了....

人在雨中淋 說...

係呀!亞爹都見過,(多謝乖女同亞爹兜住)啲毛長到拖地架....咭咭

人在雨中淋 說...

點解叫做拂塵?

Unknown 說...

爹, 你咪成日掛住講英文........用廣東話讀麻......
即係清潔咁拂走D塵............KAKA

Unknown 說...

係兜都兜你PATPAT LA , 我幫你(理)不幫親架.
軒姐在港見長毛多D, HEHE

人在雨中淋 說...

衰女包!咁樣叫幫亞爹咩?

Unknown 說...

亞爹一鬧我就騰雞, 三十六著走為上著,
返屋企關埋門喊. 你地唔準叫我.................嗚

Shu Siu (如心恕也) 說...

嘻嘻!有乜衰唔衰吖,正所謂"窈窕淑女,君子好逑"嘛.......
到時咪睇下師父點囉!

人在雨中淋 說...

C嘞你,百厭話俾你師父聽.....唔係喎,雨編至諾!

人在雨中淋 說...

係囉,喊飽就出番嚟啦!

red yellow 說...

雨兄真動作大師,
招招清晰,
乾淨利落。

人在雨中淋 說...

唔好玩老雨咯,老雨知小小扮代表而已