2014年12月25日星期四

啼笑皆非




網上圖片



啼笑皆非


現時科技發達,好多事物變化好快,損壞得更快。比喻老雨經常用嘅手寫板同電腦,接二連三出問题,現時電腦哥哥話要放聖誕假,粒聲唔出就down機俾你睇,等你做做吓,突然死機,咁你寫嘅一千幾百字就叫都叫唔住,立即化為烏有,真係喊到唔識收聲,好彩老雨常作兩手準備,立即喺倉底摷番個手提出嚟頂住先。手寫板損壞係板面有花痕,本來用開較為先進嘅,用感應代替擠壓式
嘅手寫板,効果理想,但筆尖損耗咗,又唔知去邊度配,現時寫出來啲字根本與你想要嘅風馬牛不相及,有時更使你啼笑皆非。又係咁好彩,返港期間突福至心靈,買咗一張玻璃面嘅手寫板,個老板話:「玻璃面嘅,如果你都有本事寫得花,咁就真係"功力深厚"嘞!」講真,寫花玻璃面有何難,老雨書櫃就經已有兩塊報銷咗嘅!



講起啼笑皆非....最近的確有件事,諗起都好笑,唔單係好笑,而且
係啼笑皆非。其實件事係好簡單,不過出事嘅過程同结局都出人意表,竟然會牽涉到道義同法律。乜咁大劑,冇咁大劑又㸃會使人哭笑不得。不過好彩「喺百厭嘅巧妙安排下」!化腐朽為神奇、化戾氣為祥和,最终「神不知鬼不覺,偷雞就係老狐狸」,老雨畧施小計,只見百厭車出車入,騰來騰去,滿面安祥其實滿肚密圈去諗計仔。



話說十二月十三日下午開車到機場,接來到加拿大温哥華的「美好」(May Ho)
一家三口。早前經已知道佢地人少少但行李多多,果然冇錯,好彩架車都算爭氣,一口氣啃晒大大少少八件行李,冇使百厭丟臉。好嘞,諗住俾幾日時間佢地戰勝時間差,星期二至同佢地食飯。咁嗰日約好咗早上十㸃去接佢地。嗰朝早游完水,百厭嫂喺更衣室滋滋整整,搞呢樣搞嗰樣,遲晒大到!飛到架車甩轆趕到去,見賢伉儷經已行咗出嚟,企喺寒風之中,塊面口仲驚過百厭。百厭當然將遲到之事攬晒上身啦,話唔好意思呀「我」遲到添!點知美好一開口就話:「你今日有冇特別安排.....唔知點同你講....我地個女闖咗禍呀!」百厭連忙打個突,闖咗禍?可大可小!隔牆有耳何況大街大巷,連忙招呼兩位上車說:「有事慢慢講,急都急唔嚟,上車先揾個地方至相量。」



話雖如此,做亞媽嘅梗係緊張啲嘅,喺架車就一五一十道來。百厭一邊開車一邊諗計仔.百厭嫂就一邊聽一邊分析;呢啲係道義問题,如果咁樣咁樣,可能會涉及法律喎......咁大劑,係呀!大劑得嚟你又會笑丢下巴!




究竟發生咗乜野事?美好話等佢十二月三十一日番到香港至同你地講喎!或者佢寫博卦,想知就留意吓佢個博客啦,不過唔知會唔會寫得百厭咁生鬼呢?呢一段暫時唔關我事。




好嘞,車停低咗,大家行入餐㕔,㸃好吃嘅,百厭仍然保持緘默,佢地尚在想如何對策。正是「名家一岀手,便知有沒有」,雨中大俠终於開腔說:「只要這樣這樣,如此如此,避重就輕便可以撓過道義同法律責任。」跟着開始調兵遣將:我地食完呢餐先去了解....情況,然後亞邊個邊個跟我一道去「擸傢生」,然後去拆呢樣嗰樣,做佢世界。到時亞福同亞水留係出事現場,架車停喺邊度「接應」,啲「屍骸」丢去邊度「毁屍滅跡」!呵呵!一口氣講出全盆計劃無瑕可擊。



一個成功嘅計劃就先要有良好嘅步署,如是者「落雨劏雞客雨中淋」雨大俠出手!使出「神不知鬼不覺」神功,不單偷天換日,還始終無人知「偷雞就是雨中淋」!「偷雞」行動順利結束,整個過程只了過個半小時,其實有半小時百厭同亞邊個邊個踎喺「麥當勞」静觀其變嘆咖啡,另外亞福同亞水留喺現場打咗個半鐘頭牙較,可謂「西線無戰事」平安度過。嗰晚就喺「
百厭府慶功,吃完個便飯,美好走過嚟攬攬老雨,喊住口咁話:「如果今日冇你(出手),都唔知點算。」百厭係曳唧,就係最怕人對住百厭喊,連忙話「多謝都唔使喊格!」隨即想起美好喺起程前寫咗個貓貓話:「Kent哥,今次好彩有你!」既然人家多謝你在先,預咗嘅啦!咭咭!




21 則留言:

Stella Luk 說...

長篇大論之後都係知道四個字~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~完美結局
嘩!最後武士!咁味好囉!

五味軒 說...

大哥是天降的福星!完美結局!

人在雨中淋 說...

宗姊真快,又老實!係呀,中間嗰啲~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~留番俾May Ho自己講喎,佢吩咐落嘅,唔關百厭飛仔事,不過你都啱,完美結局,如果唔係拉人封艇都有份,咭咭!

人在雨中淋 說...

May Ho呢家好好玩,今日同我講話又闖禍,幾乎燒咗張被!嘩!大佬,百厭第二啲可能仲有啲計,火爉鬼就真係唔掂嘞。

五味軒 說...

嘩!乜搵啲咁嘅嘢玩呀!

人在雨中淋 說...

亞五,明日部主机修好才將蒙恬筆感應形筆桿的照片傳送给你,先謝你的關注和亞细的幚忙!

麻煩 說...

用手寫板我先至發覺我寫字筆劃錯,好簡單嘅「女」字寫來寫去都寫唔到 ((#_ #)),努力學倉頡,部腦更新去咗 8.1又唔見咗啲關聯字,無得㨂 ((=_=))

五味軒 說...

大哥,亞細話筆桿用電芯是另一種嘢,你要俾埋個手寫板型號,牌子,同照片。

翠兒 說...

雨大俠:轉用倉頡打字啦,打壞個健盤,都平好多吖!咭咭.........

Unknown 說...

爹,
搞掂個聖誕司儀SHOW之後, 病了兩天......從未試過昏睡24小時. 虱"那"都比我壓死

red yellow 說...

雨兄,
高手也,
唔理乜嘢事,
總之氣定神閒,
秒殺!

人在雨中淋 說...

多謝亞五,一切拜託了。

人在雨中淋 說...

哎吔,要老百厭臨老學吹打,真C個你睇咯!
下次番香港要揾你請百厭食由你整嘅美味點心,諗起都留口水...

人在雨中淋 說...

咪話咗你知個乸字係母字同個也字咯,咁都唔記得。
乜百厭女個埋司儀添,真叻女!病咗?唔好嚇亞爹啦,依家好番未呀?亞爹唔喺屋企個女病痛就特別多嘅....真掛心!

人在雨中淋 說...

有洪大俠一半風範已,見笑見笑!

Unknown 說...

唔係唔識寫, 係一時心急唔識打, 打幾次都唔啱又趕住走. 唯有.......那那那.....頂住先. 咭咭.

Unknown 說...

祝大家元旦快樂! 2015全年快樂! 亞爹繼續百厭!!!!!!!!!!

人在雨中淋 說...

Fanny Ma 新年快樂,事事如意!

mayho 說...

大哥都系你執筆啦,如果我寫只有幾隻字,你就精彩絕倫,
相片真系冇,佢珊除咗,你咁叻上網找找近似的照片
可吾可以同 (邊個邊個 亞福同亞水)
改過藝名等我地一炮而紅呀,一句謝謝你
都系一

人在雨中淋 說...

亞女2015乖啲,唔好嚇亞爹,激亞爹喇!乖,又大一歲嘞!

人在雨中淋 說...

平安抵步了,大哥就放心嘞!
好!呢個故事就等大哥寫埋佢,一句多謝就一於同你執埋啲手尾,梗唔會咁着數啦,下次番嚟請食飯....咦?唔係喎,呢次你找數多過我...弊嘞!
改個藝名....咭咭!你就叫「何可賀」,李DeDe(雨嫂你咁稱呼佢嘅),就叫「好小李」啦!咭咭!仲有個囡囡叫「破壞王」。包你地一炮而紅,紅過個利是封!