2015年8月7日星期五

裝修、蘇州.....C


講都唔信.... 雨中家嘅装修一拖四個月,現時仲有個工匠喺「雨中府第」執緊手尾,真太累了。



點解?以前咪聽雨中先生講,話呢單装修有一個工程經理負責一切,雨中夫婦可以印印腳,繼續每日游水打波,點解會咁嘅呢?都唔可以話「財叔中奸計」嘅,呢個經理犯咗個好大嘅錯誤,就貪人家收得平,自己利潤會多啲,錯用咗一個地板二判,卒之就將地板、地腳線做到一鑊泡,最弊就係一個半桶水都冇嘅所謂「師傅」,用電鋸鋸壞咗樓上五套門框同門架。仲未止,樓上七套櫃門架。



雨中先生好耐冇發過咁太脾氣,捉住個工程經理省到佢立立令,最火嘅就係佢話地板判頭願意每套門架賠償一百加元,建議我「袋咗先」和解。



雨中先生一聽,火都嚟埋,唔知嗰時個頭有冇烟出,指住個工程經理話:「你係整個工程嘅受托人,我信任你而委托你把持着呢個工程,每次我提及地板上嘅錯誤,道理上要維護委托者嘅利益,而唔係為過失者講好話。很使我失望嘅係你向我建議收幾百元賠償,請你睇睇佢他做嘅,不單門架同門框惨不忍睹,連衣櫃門邊和門架亦一塌糊塗。如果係你間屋,你會收幾百蚊賠償嗎?」

有冇相睇?有!















最後,唔知係地板判頭賠,還是工程經理自己揹黑鍋,五隻新門換去被破壞咗嘅門。一隊六人,很專業嘅工匠將地板判頭留低嘅「蘇州」嘢,修修補補,需時四天,依家仲做緊換門架門框。


 




太累了,真想休息.... 不過還有另一個工程接踵而來.... 唉!




8 則留言:

Stella Luk 說...

裝修、蘇州.....C 原來是一環扣一環,天生一對!

五味軒 說...

估唔到天下烏鴉一樣黑!裝修師傅十個有九個半都信唔過。

mayho 說...

幾好呀!有新門吾洗錢,反正有的時間,一於同佢慢慢 .......c ....過.....哈哈.....哈哈哈

KM 說...

我有冇睇錯?工人係中國人定係鬼佬?賠一百蚊,叫佢㖂C啦。

秋葉 說...

裝修是煩人的事,舍下一直不敢大裝修。

Unknown 說...

門好像沒有大問題,四周插木條將位置固定,然後加DOOR TRIM,不用太担心,加咗TRIM 係唔覺眼,睇唔到有大問題,咪㩒佢賠多啲囉,洗濕咗個頭。

red yellow 說...

真係好離譜,
點可以亂鋸成咁!
好在搞掂,
不用再霎氣。

飛鳥 說...

雨兄
繼續果尐,祝順順利利啦