2014年2月24日星期一

雨中淋的感情生活「我凑大個老婆...咭咭」

雨中淋的感情生活「我湊大個老婆.... 咭咭!」



記得嗎?喺上上上幾篇,咪有一篇叫做「雨中淋的感情生活 寫在三十五年之後」,介紹過雨中先生同雨中夫人點樣點樣,跟住又點樣點樣,即係點樣唧?想知就轉頭翻查一下啦,呢度唔講嘞。 




記唔記得佢係舞蹈組,而百厭係機巧運動體育組呢?呢張相就係百厭家嘅表演,當時係去旅行,百厭俾百厭嫂踩,做一個叫「順風旗」嘅舞蹈架式,影相嗰個又係嘅,個 Post 都未擺好就影,以前用菲林冇 take two 。睇唔睇見百厭當年真係虎背熊腰,Fit 到簡直漏油。攝於1969年



開始互相扶持的前幾年,真困難,亦真難得。望遠方還是一片霧霾不明朗,咬緊牙根。攝於1970年





利用空暇時間,出外走走,舒一舒煩憂悶氣。攝於1971年茘枝角灣




看單車比賽,百厭按着的就是電單車頭盔。攝於1971年




長洲五行石前;百厭嫂剛完成中學會考,佢想返母校恊恩繼續讀中六,但百厭同佢分析環境、條件等等因素,佢放棄大學之夢想,投身醫護行業。



呢架唔係當年死飛仔百厭架電單車,而係後嚟百厭入咗監獄處做,方便去哥連臣角教導所番工購置另一部,如果個車牌「D890」留到今日都幾值錢。攝於1973年赤柱海



1974年百厭嫂開始學護生涯 攝於1974年QE 護士學校




一條好靚嘅「紅衫魚」。攝於1974年QE Hospital




當年但凡學護個男朋友, 都被稱為 QE 姑爺, 百厭都唔例外。




成日讀書, 缺少運動, 百厭專程整咗部單車俾佢, 算唔話得卦。




呢個細路, 花名叫做「院長」, 因為佢因病經常出入醫院, 醫生護士都好鍚佢, 幾歲仔又鬼咁精靈, 最後.... 百厭嫂喊咗一晚。




百厭嫂話:「Doctor Wong 話想追我,仲約我食飯行街睇戲喎。」百厭話:「你咪去到夠囉!不過呢度冇船返香港。」
(以上對白係百厭老作)於1976年長洲




197896日,結束十年愛情長跑,拉埋個天窗,去完動物園(乜唔係渡蜜月咩),入赤柱探班自細玩到大嘅朋友。 
攝於1978年赤柱軍人墳場





點知個前度女友.... 即係當時個百厭嫂話,嗰次游完水,二話不說就走去註冊結婚唔算數嘅,因為百厭冇向佢求婚喎,好個百厭就當一眾鄉紳父老叔伯兄弟面前,案件重演,百厭話:「How do you do?」百厭嫂就經已急不及待話:「I do!」
(對白又係百厭老作)




護士學校畢業。攝於1977年




1979助產士校畢業,跟住佢就喺產科攞正牌做「二姑執媽」,執仔無數。直至1984年,美國一次交通意外.....




嗰次意外係橫過馬路時俾個新牌司機,將百厭嫂成個炒起,膝部重創,學名叫 Bumper crash,整個膝蓋及部份下肢骨骼,要係盆骨取骨片修補。經過差不多年半治療才恢復工作。起先調入血庫,其後調回外科,經常要走動,有見及此,佢重新拿起書本,讀一年社康護理。攝於1987




社康護理護士畢業。攝於1987




與老師及同學合照。



畢業後,因為家住元朗,所以被調返元朗健康院,朝九晚五,唔駛返夜更。
攝於1988



好景不常.... 正喺百厭嫂擔緊櫈仔排隊等升護士長,百厭個衰鬼話要移民喎。
攝於1989年移民前夕,同事依依不捨



係咁,百厭家就放棄香港的一切家業,帶着兩孩子,嚟到呢個完全陌生嘅地方,從零開始重新再來。百厭嫂要再讀書考牌,那段日子前路茫茫,百厭家並非腰纏萬貫,移民後三個月,銀行儲蓄只剩下三百加元。百厭和百厭嫂如以往一樣咬緊牙根,克服工作困難,語言障礙;沒有怨言、沒頂過一句嘴,捱了下來。

攝於1994Stanley Park


  


喺百厭家出現經濟危機時,百厭做過泥工喺馬路邊掘路,亦放逐過去温哥華島北部做散工,兩三個星期至返屋企一次。有次打電話番屋企,知道百厭嫂考試合格並立即受聘於
Royal Columbian Hospital,當時真係百感交集網上圖片





繼續做婦產科,與香港唔同嘅係一更係十二個小時,通常係返兩日day shift   兩日night shift,然後休息五日。香港護理係流水作業式,呢度護理係有計劃,如果有需要會一對一即係一個護士對一個病人,叫做 total patient care

網上圖片取自文章Royal Columbian Hospital saved my life




1989年到今年2014,百厭嫂工作未離開過婦產科,到今年1月百厭嫂年屆六十,百般捨不得... 捨不得十幾廿年嘅同事,捨不得幾好嘅待遇,捨不得優厚嘅福利..... 要退休了。消息一傳開,耆英球會嘅好朋友,安排一個驚喜晚給百厭嫂。




有三四十位好朋友参加,過程中,百厭嫂被蒙在鼓裡,直至俾人請出嚟至知乜事,有朋友個孫係百厭嫂帮過手接生,又有幾個嘅女兒或新抱入院生BB,由百厭嫂照顧過,佢地由其中一位代表送上花束。





百厭嫂接過花,真係好開心,四十一年護理生涯終於劃上個「逗號」,因為佢話先休息一段時間後,如果覺得悶,會返醫院做casual.....




你地睇下百厭幾得戚,梗係啦,以前有百厭嘅長輩,佢地睇住百厭同百厭嫂一齊青梅竹馬長大、佢地都話「百厭嫂係百厭凑大嘅」,此刻真係有呢個感覺:「我凑大個老婆.... 咭咭!」



19 則留言:

Unknown 說...

好珍貴的照片!
PPK fit 到漏呀!
真是愈來愈有夫妻相啊!

秋葉 說...

雨中兄與雨嫂青梅竹馬, 擕手共度人生,甘苦與共三十多年,同諧白首,真是人間美事!

Unknown 說...

你年輕時很有型呢:

Unknown 說...

感動感動!!!
"百厭和百厭嫂如以往一樣咬緊牙根,克服工作困難,語言障礙;沒有怨言沒頂過一句嘴,捱了下來。" 芬妮搬到南非, 生活也困難, 最慘的時候真係想死。幸好, 最困難的時候已經過了。希望自己能跟你們一樣, 互相扶持到最後!
你們35年, 我們都有一半, 很快追上你們! :P
雨大俠年輕時真的有型有款, 睇得打得呀!

Stella Luk 說...

梗係QE姑爺喇!當年政府嫁女有豐厚嫁妝費架!不過百厭嫂78年嫁百厭,政府已經慳家喇!
原來百厭嫂可以腿上起舞,以媲趙飛燕!

Stella Luk 說...

咭咭咭!亞奇你咁講真係笑C我..............

Stella Luk 說...

我又八呀啦!百厭嫂提早退休移民都有退休金和長糧,生活都會有多少保障,移民潮的年代聞說當地就係好需要像百厭,對水電工程有認識、經驗的人材,所以移民計分比醫生護士還要高喎?!

Stella Luk 說...

糖霜,我覺得係一開始就有夫妻相啊!

Unknown 說...

爹...........來一個擁抱...........一切盡在不言中

五味軒 說...

貧賤夫妻百事哀,卻沒有怨言沒頂過一句嘴,難能可貴!令人敬佩!阿嫂保養得好好,無走過樣!對QE印象深刻,94年我在QE住了13日,在脊椎骨打了一枝嗎啡針止痛,做了個不少的手術。

人在雨中淋 說...

係咩?點解一開始嗰時,百厭會唔發覺,早知係咁,就唔使追得咁辛苦啦。

人在雨中淋 說...

百厭始終都係嗰句,夫妻相處始終係體諒同忍讓,前者係站喺對方立場嚟睇,後者係自己處事態度。

人在雨中淋 說...

有乜好笑嘅,家陣百後生時唔有型咩?笑啦!笑啦!笑C佢啦!

人在雨中淋 說...

芬妮:每個人移民都有個理由,但每個人移民後嘅際遇都可能唔同,要付出好大能耐來適應,對逆景嘅堅持比任何都困對,相信你和我都好深刻,慶幸你已捱過了,好好生活去完成當初嘅移民信念。
宗姊:百厭嫂香港嗰份唔係提早退休,而係英國佬想回歸前散清喺香港帶唔走嘅儲備,咪益下啲公務員囉,加國移民係需要有牌有証嘅技術人材,而唔係手作仔有多少認識嗰種,一向世界各地都鬧醫護荒,移民計分法都一向偏高,不過一定要通過考試合格。不過百厭家移民有段古,第日話你知。

人在雨中淋 說...

冇錯,好耐以前做護士行業,好多都唔嫁住,政府就喺每月薪金扣起多少,所以有部份升咗做護士長至嫁娶,政府有一筆嫁妝費。男性公務員就喺每月薪金扣起多少,如果該名公務員離世,政府會發放一筆r孤兒寡婦費」俾其親屬,不過好似取消咗囉。知唔知點解我會知道....因為百厭家,爸媽大哥都係政府公務員。

人在雨中淋 說...

就嚟一個熊抱,夠大未?多謝乖女.....
你喺KM嗰度留言,有咗個笑話,你攪番掂未呀?咭咭!

人在雨中淋 說...

都係嗰句:夫妻相處始終係體諒同忍讓,前者係站喺對方立場嚟睇,後者係自己處事態度。百厭嫂同百厭呢段感情因為年青時間一段艱苦經歷,所以比較深厚同珍。
當年喺QE,百厭媽媽未退休做E10私家房,百厭嫂同做QE,婆媳做埋同一間醫院....點知百厭嫂番緊突然虛脫,送入E10,變咗奶奶服侍新抱,幾攪笑。

Unknown 說...

去看了, 令我大笑出來.
爹, 亞娘都退休了, 快回來....我車妳們遊小城,

春日鳥 說...

美麗愛情故事, 感動!