2013年10月18日星期五

孤高城‧雨中家(6)火鳳凰黑夜傳武 卉凌子天山授徒


網上圖片


夜深.... 一條黑影飛越雨中家,此人用小石子丟在釵兒屋脊、釵兒破窗而出..... 着地一翻身,立於窗前,一式「倒踢紫金冠」用足尖輕輕把窗關上,不慌不忙隨着黑影追去。在前黑影身穿一襲新疆維吾爾族女裝,全黑色釘有黑色珠片及繡有暗黑色鳳凰圖案;即使白天,要是不留神細看,也很難睇得出此一身装束如是高雅,唯一最不協調者係衣服上嘅鳳凰前繡有一團紅色火焰。黑影身形並非牧羊飲馬嘅維族女性,不高大而似是大都漢人,她面戴一臉輕紗,使人睇唔清佢真面目。有人說見過「火鳳凰」廬山真貌,繪形繪聲的說她美若天仙、高鼻樑、藍眼睛.....



當釵兒十歲時,佢喺孤高城外放羊,一時興至,將佢母親教佢嘅一些輕功,在羊背上演練,起初還可以踏在羊背如水行雲,輕鬆得唱起「小白羊」兒歌,怎知一個不留神,脚重了,被踏嘅羊兒受了驚,「咩」的叫了一聲,羊羣立即紛亂起來。釵兒一個空翻着地,邊追逐羊羣,邊繼續練習輕功,半個時辰羊羣也跑累了,但釵兒仍樂此不疲。釵兒躺在草原上望着蔚藍長空,將母親教授嘅輕功喺腦海中重温一次。此時,一位黑衣維吾爾族裝束女子立於佢前面說:「你輕功基礎不弱,唯獨是跳躍時運勁力度不對,所以你才會使羊兒受驚。」黑衣人一彈即起,在羊羣羊背上跳躍,那些羊仍是低頭吃着草,好似一點都唔察覺有人曾「企」過喺背上。



釵兒隱約記得母親以前亦提過自己呢個缺點,望着眼前黑衣人,隔着一臉面紗,看不清對方面貌,依稀能看到對方一雙明眸,感覺到熟識同温暖,黑衣人聲音嘶啞,又不似是以前聽過。釵兒站起來,十歲孩子言語直接:「你是誰?點解我似曾見過你呢?」黑衣女子背着釵兒而立,說:「我是維族人,名木賏,有人稱我火鳳凰。以前也曾住過大都,也可能曾與你擦肩而過。如果是真的話,你我算是有緣,如果你想我點撥你一下武功招式,你就叫我一聲賏娘吧!」如此,釵兒稱木賏娘為師十年了,這十年間,每當父親雨中淋閉門釀酒嘅幾天,釵兒都跟隨火鳳凰練武。



夜色雖黑,仍有一朗明月,釵兒與木賏師徒兩一先一後喺樹梢枝間飛躍奔馳,木賏雖快,雙足落點準確,但一向冷酷寡言,醉心鑽研嘅釵兒亦不遑多讓,亦步亦趨,緊貼其師之後,好似要睇清楚木賏每一個落點同落法。橫過入孤高小道時,四週較空曠,木賏一着「鷹擊長空」一彈而起四五丈,跨過寬濶嘅小道,釵兒正欲兩足尖一蹬「大鵬過江」橫越,才知道師父看見小道上有一輛牛車,唔想打擾車上人眾,所以使出「鷹擊長空」以免喺人家頭頂飛越,而自己忽略咗,「大鵬過江」正正在牛車上掠過。



趕牛車正是「誰可恕、誰不可恕」如心客,佢正為保車上人家性命,連夜藉月色趕入孤高。如心客人在趕車,心仍不斷觀察四週動靜,朗月下見兩黑影一先一後,似是直撲自己而來,佢立即握緊一下手上兵器,想:「如果要喺我手上取得問蒼天仇不休一家三口,就先問問我手上七節軟鞭。當木賏飛越時,飛射上天,似係避免誤會,而釵兒喺正上方掠過,似是有意亦似係襲擊,如心客順手將鞭向天一揚,清脆的「啪」一聲,本來原意係一聲警告,誰知.... 兩個無意間....



釵兒大鵬過江去勢已發,收也收不住、如心客舉手揚鞭,未知是敵是友,故無意下重着擊向飛來黑影,真個係無巧不成書,釵兒欲收難收,慢了一慢,突然見軟鞭如金蛇飛竄,在面前打過來,真是避無可避之際、木賏低哦一聲:「釵兒,沉身踏木車彈出!」釵兒未聽及經已沉身而下,足尖在牛車上一點,借力彈出,飛身上了樹梢。當佢沉身落時,眼前金光一閃,再另一金光再閃,頭上一支金釵俾軟鞭打落了。



釵兒從未與人交過手,第一次就失利於人,有點氣憤,連忙躍在牛車之前,雙手攔着,說:「你在地上走,我在天上過,河水本不犯井水,你為何揚鞭打落我的金釵?」如心客愕了愕,問:「我那裏有打落你的金釵?」..... 眼前秀麗嘅釵兒動了火,紅着臉仍然非常明艷,如心客瞪着眼望着釵兒,望得釵兒也羞怯怯,說:「你.... 你好無禮!」如心客被這一罵,想:「無禮?師父不是這樣說,佢老人家話,睇女人家要正視,不能斜視,斜視不尊重人家。」



如心客係天山姥姥卉凌子嘅關門弟子。人家都以為天山姥姥定必是老態龍鍾嘅老太婆,其實姥姥並不太老,五十開外,儀容清雅,六歲時入山,本來喺天山並非重習武而是勤修文,精詩詞歌賦,五音十二律;後讀「長恨歌」未段憤然為自已起咗個外號「誰也不恕」,後花十幾年鑽研武藝。天山男女眾本來各佔半,後來男眾入山甚少,最後幾位男嘅都離山而去。卉凌子當上咗掌門,佢嘆息自己一生孤獨,自少就身處天山,過住修行人生活,佢有一個心願,就係將自己畢生悟出嘅武學,詩詞文學,傳授俾天山只剩下才十六歲嘅唯一個男孩子。卉凌子認為男孩子方便行走江湖,所以為佢起咗個「誰可恕、誰不可恕」嘅外號,用意只有卉凌子才知。




如心客仍正視着釵兒,說:「我正視姑娘,並非斜視偷窺,何來無禮,再者,在下無意間打下姑娘金釵,亦係全屬誤會,在下向姑娘道歉,金釵就賠償給你就是!」釵兒頓頓足說:「那支釵係我娘留給我,絕不能掉失啊!」呢個時候木賏飛身着地,其姿態使如心客也睇得目瞪口呆,想:「師父嘅優嫻清雅着於文采方面、這位維族女士嘅清雅脫俗則喺武功方面,真係不相伯仲啊。」如心客連忙拱手為禮退在一旁。木賏見如心客如此懂得禮節,一表人材,忌人好感,說:「別着急,趁還有月色,大家找找看。」越心急就越找不到,越找不到心越急,如心客同釵兒索性用手在草叢中摸索,月色剛俾一片雲遮擋了些許,如心客和釵兒各人的一隻手同時間撿起釵兒被如心客打落嘅金釵,兩人兩手雖然沒有觸及,但大家的臉都紅熱起嚟。


52 則留言:

Unknown 說...

哈哈, 芬妮是第一個留言呀! 今次芬妮好快手! :P
尾四行中的, 是"討人好感"吧!
是個月黑風高夜...... 好緊張呀! :D

Bobby 說...

我喜歡一個專心教,一個用心學的一段.

wei-wei 說...

我的「自助搬家」:--
1. 從Y.Blog "copy" 網誌.
2. 在Blogspot 之撰寫文章新的一頁"paste"上去.
3. click相片一吓, 再click"連結"一吓, 要續張相片做"連結" (當click相片一吓後, 會有1個或兩個視窗彈出來, 不要理它).
4. click "發佈". 大功告成了!
不過最好重新看看已發佈了的這篇網誌, 看click相片後會否轉到Y.Blog去.

wei-wei 說...

莫非月老為釵兒和如心客繫紅線?

人在雨中淋 說...

尚未知此紅繩是否錯繫......

人在雨中淋 說...

多謝Wei姊提供,目前努力創作雨中家一文,Y blog嗰邊經已執晒包袱,pack好晒,第日置檢視如果有值得嘅至重刋。

人在雨中淋 說...

湖雪姊,睇嚟有排至到你出塲,唔該等下先!這廂道歉!
老友鬼鬼,你唔會怪百厭嘅,希望你繼續喜歡呢個雨中家...

人在雨中淋 說...

南非近過香港?芬妮跑出,不過地球嘅自轉應該係香港先至到南非喎!多謝芬妮支持,字中常有錯漏,經常為之汗顏,多謝大家包涵,經已更正。
難得你喜歡雨中家....

Stella Luk 說...

同場加映「拾釵」結緣,綄莎變木賏!

人在雨中淋 說...

綄莎?邊個嚟架?

Unknown 說...

亞爹要睇紫釵記才會明

Unknown 說...

嘩............上篇我冇野講, 呢一篇大嘴巴有好多野想講.
1) 家姐踏在羊背如水行雲,輕鬆得唱起「小小羊兒要回家」
2) 那些羊仍是低頭吃着草,好似一點都唔察覺有人曾經「督」過佢背脊。 WAKAK
3) 睇女人家要正視,不能斜視,斜視不尊重人家。( 亞爹睇女人好似登徒浪子, 好狼胎呀!!!!!!!!!!)
4) 亞爹此文有幾處要改, 留待白田師伯批改. ( 此時, 尋兒也飛過長空, 像在天空劃出一道彩虹...................... 哈哈....... 消失於空中 )

Unknown 說...

綄紗是紫釵記中霍小玉的貼身丫環。

Unknown 說...

雨兄每篇都令人想追下去,好彩你逐篇出,否則吾駛瞓追天光:)

Unknown 說...

咁快已出了第六集,好睇好睇!

KM 說...

現在開如追回過去的五集。

人在雨中淋 說...

木賏係釵兒嘅師父,咪攪出武俠紫釵記出嚟得格....

人在雨中淋 說...

百厭爹單向作古仔,冇諗過會出現啲咁嘅情節喎...

人在雨中淋 說...

唔睬你,亞爹你都玩,冇面俾,你曳嘞!

人在雨中淋 說...

如果要雨中編導一口氣寫落去...嘔血都有份!下一集會有多啲朋友上台,諗到頭都大埋。

人在雨中淋 說...

真高興見月兒出現,忙完了吧,真好!

人在雨中淋 說...

慢慢,唔駛急,睇完記得俾意見過百厭....

Shu Siu (如心恕也) 說...

呢個如心客真的是「奔奔有禮」!
雨導,與人對話要正視,面對靚女除要正視外,可能雙眼真的會放光,因為有句話叫"眼金金"呀,哈哈!

凌子卉 說...
此留言已被作者移除。
凌子卉 說...

哇,錯綜複雜!

凌子卉 說...

出了六集都未睇,要追睇呀!

凌子卉 說...

月兒似乎好耐無出現喎,忙咩亞?

凌子卉 說...

哈哈,子卉讚成如心見解!

人在雨中淋 說...

其實你地有冇留意,百厭咁寫係有目的架!你地諗諗....咭咭...

人在雨中淋 說...

係囉,宗姊走嚟攪亂檔..

人在雨中淋 說...

包你睇完,會衝口而出......唓!

人在雨中淋 說...

月兒好斯文架,佢肯嚟百厭個博客,百厭不知咁歡喜.....不過,佢好多烏龍論盡嘢,笑到人家碌地!

Shu Siu (如心恕也) 說...

有咁百厭嘅爹,就有咁百厭嘅女,你呢個女其實都係嗲下個爹啫!

Shu Siu (如心恕也) 說...

咁真係要諗諗,諗唔到今晚做夢再諗過!

人在雨中淋 說...

咁你就慢慢諗啦,記得諗到話過百厭知喎!

Unknown 說...

雨導,未有心情。
一粟姐,謝問候,近來好多事呀,揮之不去......

Shu Siu (如心恕也) 說...

我知喇,莫非你想話如心客是個大近視?

花果山美猴王 說...

莫非雨中夫人浴火重生?

花果山美猴王 說...

[百厭咁寫係有目的架] ~ 目的就係: 可以光明正大去"目及" 女仔。

白田 說...

第一段第六行: 面"載"一臉輕紗, 是面"戴"一臉輕紗吧?
第一段第七行: "盧"山真貌, 應為: "廬"山真貌.
第四段第二行: "双"足 和 第七段第一行: "双"手, "双"為簡體字, 可以統一用正體字"雙"代替嗎?
第五段第二行: 兩黑影一先一"落", 你是要說, 兩黑影一先一"後"嗎?
第八段第七行: 男孩子方"面"行走江湖, 你是要說, 方"便"行走江湖嗎?

人在雨中淋 說...

係咪呢!上回牙擦擦,今回衰咗咯.....多謝學長,其實百厭都好俾心機睇過好多次,都走漏眼,校對真不容易.....

人在雨中淋 說...

你話呢....

人在雨中淋 說...

都唔係,留番下文開估.....

人在雨中淋 說...

月兒,百厭明白!時間可沖淡一些煩惱,忍耐一下吧!

Unknown 說...

雨兄:好小事啫 :) 這是每個人執筆都很易犯的毛病,加埋打字揀錯字,更加易錯,而旁觀者清呀!
再者:你有菊妹消息嗎?

白田 說...

韓Sir今天抵達香港, 逗留六星期, 12月9日回多倫多.

人在雨中淋 說...

我應該有幾張相係韓Sir以前喺九龍第七十八旅童軍做Leader時嘅舊照片,等我Scan咗Email俾你,交還俾佢老人家,請將你個電郵地址給E俾我:
kentluk@shaw.ca

人在雨中淋 說...

多謝五姐體諒.....

人在雨中淋 說...

無艷姑娘每年會有幾個月閉關,個多月沒出現了....

Stella Luk 說...

哈哈哈!火鳳凰係不落無寶地!

人在雨中淋 說...

宗姊係不落無讚之地!宗姊好!咭咭

red yellow 說...

冇介紹錯架,
雨兄拿手的武俠愛情又黎啦。

同時間撿起釵兒,
精彩!