2015年11月5日星期四

單車環台遊

單車環台遊


今年参與Cops for Cancer警察籌款活動第八天,老雨被邀請同班後生大隻兼紀律嚴謹嘅警察哥哥姊姊一齊踩車,完成106公里後,大家都諗唔到,居然「甩」唔倒呢個66歲嘅老傢伙,話要同老雨影番張相。大家都好開心,咭咭,老雨當然企中間啦,VIP喎!(very inch person)咭咭!



每年嚟到呢個碼頭嘅指定動作,梗係影番張全體相。呢張隊員係主人翁,支援人員企兩邊,老雨?揾個放大鏡睇睇,,,,,見唔見呀?



今年到呢條橋雨水好似倒水咁,嗱嗱聲影張「指定動作」就即走..... 放大鏡呢?


記唔記得去年老雨返港,臨回程前對朋友講,話2015年會再重臨香江,除咗飲姨甥喜讌外,順道到台灣踩單車環台一轉。事前做好晒資料搜集;據台灣波友稱十一月台灣本土風和日麗小雨水,颱風季節亦過去,係最理想嘅單車環島時間。還有台灣泳友(與雨中兩老一齊游水嘅長者耆英朋友),紛紛話到咗台灣可以「投靠」佢地,由台南到台北,花蓮到高雄都唔使揾地方住,班台友真俾面,朋友遍台灣,老雨突然覺得何其自豪。



不過老雨嘅計劃係参加台灣一家單車生產商,舉辦嘅旅程。

第一,唔使自己安排行程。如果要老雨踩到「夜嘛嘛」,通街揾人收留,真係唔得佢C咯。

第二,唔使自己帶單車。主辦旅程嘅生產商供應單車,老雨只需要帶對脚踏同單車鞋就可以輕裝上路。

第三,旅程有工程車及供應車跟隨或在前站等候,連行李都唔使拎,只需要踩呀踩呀.... 盡情享受。

老雨如果後生廿年,唔使拍心口都可以單「車」上路,喂!依家六十過半,唔係冇志氣,有! 點會冇唧,而係「講就天下無敵,做就有心無力」,講、做分咗家久矣!好似前兩日上屋頂修理水橺,講咗好耐要整,拖拖拉拉幾年,終於「屋漏更兼連夜雨」,個太陽房漏水好似個水瓜棚咁,卒之咪「的」起心肝,擔張梯脚震震爬上屋頂,心血都出埋踎足七個鐘頭,將爛咗嘅木板,塑料拆去,重新裝上好嘅材料。呢個係希望能一勞永逸工程,又要花好多心思去想通想透點至唔會再漏水。做完落番地面周身骨痛,老矣! 好彩第二日打羽毛球雄風仍在。


講番踩單車環台嘞;怎料安排上失誤,班車友(老雨犀利卦,有波友、泳友同車友,加埋網友、老友、豬朋狗友,稱雨中七友)得老雨自己一個去,咁就當然要延期啦,加上雨中府第裝修,用到家空物淨,2015返香港?取消了! 對不起,錯開了一張空頭支票給大家.... 嗚嗚!


五味軒(亞五)個細仔,居然超越老雨,與佢兩個車友自駕單車環台,恨得老雨牙癢癢... 亞五就擔心到個心跌咗出嚟咁....提携後輩係老雨最牙擦嘅一瓣,加上老雨一貫同輩論交,只要是能平等禮待,不管年紀性別,老雨都交得上朋友,所以不斷向亞五個濤仔教路;怎樣怎樣留氣踩長途,如何如何用盡腳部和脚踏去省力....


濤仔很乖,給老雨一些佢在台踩車照片,佢話等佢抵達「武嶺」再會俾老雨照片,也好!填補一下老人家失去了的那一片空白。



太陽房剛鋪上新所膠膜地台



太陽房加建於1994年,係老雨傑作之一,點知二十年後,竟然漏水俾老雨嘆



你有冇畏高呢?老雨就冇嘞,不過擔張梯脚震震至爬倒上屋頂,真係唔認老都唔得



就係呢塊白色塑料累事,上一塊殘舊兼破裂,有百分之八十掉脫,雨水落喺屋頂彈起飛越水橺落入太陽房內,換咗嘞


呢塊白色塑料係循環再用物料,應該比上一塊耐用幾倍,貴唔貴?都話係recycle咯,係癈物再用



年中很少爬上屋頂,高處看來寧靜安詳,如看一幅畫



今年踩車係老雨重新上車以來最積極一年,原因除咗為環台準備外,減了近二十磅後,負重減少了,重新感覺速度的快感,興趣自然重現。呢架車用咗三年,對車轆係二十年前產品,別看它前只有十四條鋼綫,後得十六條,仍然能承受百四五磅重力和近半噸重嘅衝擊壓力,風采依然。那踩車嗰個....仲使講咩!



踩單車最難克服係上斜,體能及心理都要過關,好多人見上坡,或上得咁上下放棄,個心會諗:「仲有咁長嘅斜路,點捱呀」。咁就輸咗俾自己定力不足,當堅持下去而抵高處,如果能回頭一看......所捱過的,不過如是!人生也如是
上圖是捱斜後抵達省級公園牌坊前



上次番香港,獲香港單車名宿陳撝磊同一班世運舊將,組辦嘅温拿車會送咗一套戰衣,好珍貴唔捨得著,係咪好靚呢?一套連褲四件頭,擋風衣內還有兩件,咁凍,下次至剝俾你地睇



呢架車係全炭纖維,係此類一整塊型式炭纖車架嘅第一代,架車經已十八年車齡,翻新後巧手嘅工匠用air brush在車架噴上了二百多塊楓葉,一對同年代以炭纖車轆,每隻由八片薄如咭紙所炭纖支撑,是極品。


主人翁出塲嘞,亞五個細公子濤仔,正在環台旅途中,剛收到佢嘅WA,佢話喺綠島休息玩番幾日,估計十一月九日征服武嶺!有志氣,有毅力,撐你!濤仔加油!


12 則留言:

五味軒 說...

大哥:男仔是要經歷過一些冒險刺激的歷程,人生才會充實,大道理我是明白,亦非常支持個仔,但做母親的始終難免會擔心,濤仔剛受傷痊癒,且還口快說出同行的一位車友,全身多個部位上〝螺絲〞盤骨移位瞓左半年,聽完嚇到個心甩左一半出嚟,好彩亞細算體貼,自動提出每日會wa,保持聯繫,更多謝大哥對亞細愛護有加!無言的感激!又大哥雖然老當益壯,但爬高上梯千萬要小心!

Stella Luk 說...

你大哥體能、活力勁過後生仔,五姐少擔心!

人在雨中淋 說...

你記唔記得大哥講卓藍一個背囊走天涯嘅故事,每次一去幾個月,無音無訊,連老雨咁硬淨都担心到「甩肺」,係呀,啲後生唔出去闖下,永遠係温室幼苗,出過去變化就使人吃驚,好似依家兩公子搬出後,返來探我地,斯文有禮,乖到好似唔係自己個仔。
濤仔咁乖係抵惜嘅!

人在雨中淋 說...

呵呵!宗姊好識氹細佬,真開心!講真宗姊冇錯喎,上面兩張側面單車相,條腰收得幾靚,腩肌冇晒架,咭咭

mayho 說...

咁fit,下次再參加.

red yellow 說...

雨兄,
屋頂也好,
環台也好,
難不到你的。

嗱,
屋頂
三兩下搞掂啦,
相信
環台會在不久將來了。

麻煩 說...

雨兄:單車…學極都唔識,我怕跌又怕車,只識用三個轆同健身單車,睇呢版得兩個字「羨慕!」

飛鳥 說...

雨兄
有氣有力,佩服佩服

人在雨中淋 說...

洪兄,你來了這麼久,現在才答你,真對不起,老雨無事忙,無事揾事做,近日忙於與電腦玩「對抗」,老雨僥倖險勝.... 跟着又同個GPS「頂頸」,佢同老雨都唔認輸,火拼得如火如荼

人在雨中淋 說...

下次番香港教你踩單車..... 唔麻煩喎!

人在雨中淋 說...

你都得格、年輕力壯,有氣有力,絕冇問題啦!

人在雨中淋 說...

下次係第十二年参加,一定一定!