2013年8月30日星期五

搬遷的試驗

由雅虎轉過來谷歌,一切都在摸索,希望還能繼續與舊友有個聯系,也希望能找到一個寫作的空問和樂土



打開博客;雅虎真不濟,放下一段文字,就將幾萬個博客跟隨者丟於背後,在商言商,這點我等不應苛責亞苦。博友近傳「沒有免費午餐」這一句話,老雨明白;想應「收檔封筆」,安安樂樂渡此餘生......,靜想一日一夜,問自己幾十次:「你捨得嗎?」,

「你捨得嗎?當年初入博境,只得慕蓮、菊主和彭彭三位不嫌棄每天到訪....
你捨得五姐、宗姐、Wei姐、秋葉亞姨.....
講嘢同博文都咁「論盡」的春日鳥、幾乎每日都見佢來的飛鳥(两隻絕代双bird)......
你捨得尊稱你做 PaPaKent 嘅 BoBo ,親眤地稱你做「亞爹」嘅小妍瓦.....
你捨得住澳洲的娜拉妹子、美國的雲妮,Ms A、十二月弟、紐西蘭嘅恕也先生......
你捨得經常同你頂嘴的甜夢......

指點過你中文的白田學長......
使人看了她的留言會很開心的翠兒.....
時政寫得使你佩服得五體投地嘅紅黃先生、文章分析得細緻入微,引經據典的KM兄......
寫佛學文章的一休和ribbonlands......嗎?」

腦中還是在質問自己:「你放得下看不見 ......Kei 的圖文詳盡遊踪、令人拍案叫絕貓城主的貓畫、風趣大胆的豬頭大姊同幼儀兩位的博客、滄海一粟和月兒的詩詞、樞基兄的出海垂釣....嗎?」

還有曾在「絕代双嬌吔烏城冰火對決」有份参與的各位.....

還有一位,是老雨始終放不下的....是你....「芹」(別哭)


總之,老雨就是捨不得你班「嘩鬼」,本來萌封筆離塲之念改變了,比較積極去尋找一片寫作空間和樂土。將若干博站比較過,覺得 google blogger 較容易掌握,上架程序一切與我等慣用亞苦的很接近,即管一試.....


林子祥唱一曲幾十年舊歌,移民時作為老雨的鞭策,今天博客移民,心情也一樣

幾多往時夢 幾許心惆悵
別了昔日家 萬里而去 心潮千百丈
收起往時夢 拋開心惆悵
任那海和山 助我尋遍 天涯各處鄉
闖一番新世界 挺身發奮圖強
要將我根和苗 再種新土壤
就算受挫折 也當平常
發揮抉擇力量 再起我新門牆
似那家鄉樣
勝我舊家鄉

40 則留言:

samshum 說...

祝開張大吉!

Unknown 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...

找到竅門請通知我哋,祝你萬事亨通!

red yellow 說...
此留言已被作者移除。
red yellow 說...

謝謝指點,
已試開一網誌。
回應時間似不對,
現是下午3:50

ngwai 說...

get the job done

說...

雨導, 其實都無搬到家...只是重新出發吧了!!!

十二月 說...
此留言已被作者移除。
十二月 說...

上面地址吳得到. 下午面呢個我試過 OK喎 :

www.blogspot.com

人在雨中淋 說...

人生何處不相逢、相逢必需曾相識。
月兒!見你在此真開心....

人在雨中淋 說...

搜索中,找到一定通知你

人在雨中淋 說...

洪湟大俠到....有失遠迎,恕罪恕罪!

人在雨中淋 說...

你是近日到訪老雨Yblog的Wai先生嗎?
你也搬了過來!真好!

人在雨中淋 說...

芹、老雨放心多了!沒錯,你也重新出發吧了!!!

人在雨中淋 說...

燒串炮仗先

Bobby 說...

點點點呀,我係度開左個位,唔知掂唔掂,過來打個招呼先.

Bobby 說...

我是湖雪

十二月 說...

應該喺 :skcau.blogspot.com

都喺全靠MsA幫忙呀。

Stella Luk 說...

我帶咗兩梳蕉嚟飲入伙酒呀!
怎樣喇?哦!原來要查身份証先才可以入屋架。。。

Unknown 說...

Hihi Papa Kent! :D

ngwai 說...

是的,請多多指教

Unknown 說...

Hello..

Unknown 說...

Wow......what a house-warming party in a cozy home!
Congratulations ^^

wei-wei 說...

Hello! 我已在這裏開了blog來追蹤雨兄你.

ckcheng 說...

恭喜新屋入伙。

凌子卉 說...

兩位好,這裡留言也要先登祿錄呢!我特地開設 gmail過來看看!

Unknown 說...

雨大哥,娜拉妹子報到來了!

人在雨中淋 說...

妹子來了,真好!還在忙着嗎?

人在雨中淋 說...

一叔,你也來看看、不錯嘛!起碼唔係「危樓」...

人在雨中淋 說...

識得嚟就啱嘞,先飲杯靚龍井。

人在雨中淋 說...

Hi 豬頭亞姨好!

人在雨中淋 說...

是湖雪亞姨才對!你好!

人在雨中淋 說...

冇身份証去邊度都唔得啦,宗姊都唔例外...

人在雨中淋 說...

Hi DBB, 我又要呢張相....

人在雨中淋 說...

Kei, 有朋友用緊Google Blog,佢話如果熟習咗個功能,佢比Y Blog好多多!

人在雨中淋 說...

大家俾面唧!澎芃女俠都到嚟,增光不少呀!

人在雨中淋 說...

Wei姊,老雨幾担心你唔識路呀,終於都有願有緣,姊嚟探我....

人在雨中淋 說...

樞基兄亦登入歌谷博客,睇嚟大家冇乜分別,只不過呢間「危樓」要快要冧嘞,大家搬去另一間好啲嘅,希望唔係「危.......」大吉利是,吞口水講過

人在雨中淋 說...

雅虎真不濟,取消咗following一攔,等大哥四圉去揾妹子.....因為你不經常上網,大哥正準備寫一個長篇武俠小說叫「孤高城‧雨中家」,妹子唔知想唔想玩埋一份....
見「孤高城‧雨中家」一文

凌雯 說...

救命啊,我搞唔點!