2015年10月30日星期五

哈囉,哈囉喂

哈囉,哈囉喂

萬聖夜(英文:Halloween),逢年10月31號舉行,乃係鬼佬傳統節慶。世稱哈囉喂,之不過坊間好多人講萬聖節,實係萬聖節前夕至真。呢個節慶於北美同英倫諸島至多人過,而澳洲及紐西蘭次之。晚細路會扮鬼扮馬,逐家逐拍門要人畀糖果過佢哋佢哋會講「Trick or Treat」。聽到呢句話,屋主就會熟性派糖過佢哋


萬聖夜嘅英文「Halloween」其實係「All Hallows' Eve」嘅縮寫,類似平安夜嘅「Christmas Eve」咁,係指「萬聖節」(All Hallow's Day,又叫All Saints' Day)嘅前一晚。其英語名稱中Hallow源於中古英語halwen,與holy词源很接近,喺蘇格蘭及加拿大嘅某些區域,諸聖節仍然被稱為Allhallowmas,意思係紀念所有聖人(All Hallows),嗰日要舉行的彌撒Mass)。


萬聖夜嘅兩個傳統活動,化妝同拍門攞糖(Teick - or- Treat)其實都有意思。化妝其實係為咗喺百鬼夜行嘅萬聖夜,裝扮到比鬼怪更加得人驚,咁就可以嚇走佢哋,唔驚畀佢哋騷擾。而拍門攞糖嘅行為其實係重現返中世紀時期,一窮人會萬聖節當日逐家逐去拍門問人攞食,然後第二日諸靈節(All Souls Day)為嗰啲家庭已故嘅成員祈禱嘅舉動。


萬聖節通常與靈異嘅事物聯繫起來。歐洲傳統上認為萬聖夜係鬼怪世界最接近人間嘅時間,呢個傳說與東亞嘅中元節與盂盂蘭節類似。美國明尼蘇達州阿諾卡Anoka)號稱係「世界萬聖夜之都」,每年都舉行大型巡遊慶祝


萬聖夜嘅主題係鬼怪、嚇人,以及同死、魔法、怪揚有關嘅事物。而通常同萬聖夜扯上關係嘅事物有鬼魂、食屍鬼、巫婆、蝙蝠、黑貓、貓頭鷹、精靈、殭屍、骷髏同惡魔等,重有虛構人物例如吸血殭屍同科學怪人。



黑色同橙色係萬聖夜嘅傳統顏色,但而家萬聖夜嘅品亦都會用紫色、綠色同紅色。而秋天嘅元素例如南瓜同稻草人等,都係萬聖夜嘅象徵。 



老雨「細路」起上嚟都好玩得,今日個中心經已佈置好萬聖節嘅燈飾,一於玩盡啲,仲影埋相添



"吱隻鬼笑" 



 打貓英雄



塞個小丑入水缸



 佢踢親個鼻



掛咗喺米老鼠樹嗰度



坐巫婆大脾,咭咭


以下一段係擇錄上載自新浪圖片網頁,很有趣,是與嚇怕有關,與大家分享,其實如果我地受驚,表現可能比下列相中人為甚。感謝及尊重原創,文字圖片皆不作改動,對原創者深表謝意。



据英国《每日邮报》10月27日报道,在美国尼加拉瓜大瀑布附近,有一间名叫“噩梦恐怖工厂”的游乐场,在那里,游客会感受到前所未有的恐怖体验


据悉,那里以前是一个破旧的工厂,老板被棺材砸到身上而死。如此诡异的地方再加上演员、灯光和令人毛骨悚然的音效,再爷们的人也被吓到半死。



在这儿,直到游客大喊“噩梦啊!”,才会被工作人员带出去,然后,他们的大名就会被记录在胆小鬼名册上。不要害羞,因为已经有超过10万人都上了这张名册。





不仅如此,噩梦工厂还会把游客吓到半死的照片和视频上传到网上,让全世界人都看到他们的囧相。


以下图为在“噩梦恐怖工厂”里惊恐的游客。










哈哈哈哈!咭咭!哈囉,哈囉喂


11 則留言:

Stella Luk 說...

車,邊夠孟蘭節好玩!

人在雨中淋 說...

宗姊咁快,都未全上載就留言,咁厲害.....莫非係....萬...聖....節.........嘩!走呀!

五味軒 說...

有心臟病唔好去噩梦恐怖工厂玩,嚇瓜人冇命賠。

秋葉 說...

睇見咩嘢咁得人驚呀 ?

red yellow 說...

雨兄
功力非凡,
萬聖夜,
人驚,
你玩。

麻煩 說...

雨兄:我唔玩喇! ({ #@ #})

人在雨中淋 說...

上面改咗Header同背景,對亞細單車環台支持!加油!

人在雨中淋 說...

佢地嚇得咁驚,梗係好恐怖嘞,咪搞我...

人在雨中淋 說...

勿笑老雨矣,自問無才無幹,寫時政文章來訪留言者寡,唯轉題挽回多少收視。苦也!

人在雨中淋 說...

亞煩你好!唔好唔玩啦,多啲光臨呢度,唔係老雨要拍烏蠅嘞。

五味軒 說...

大哥對亞細愛護有加,無言的感激!