2015年9月8日星期二

加拿大卑斯省耆英運動會


很無奈及很困擾,個電腦主機時好時壞.... 最弊就係有意欲靈感想寫博,佢就壞咗,整番好嘞,呢個意念又經已消失。有時想「的」起心肝寫,個電腦就「即死」過你睇。



呢張係2013年甘鹿市舉辦嘅 BC Senior Games, 雨大嫂同日籍拍檔取得女子雙打金牌,領獎後與銀牌隊伍合照



呢張就係同年,雨中先生同只見第一面嘅拍檔,混合雙打力拼取得一面銅牌。
上面兩張相最近雨中先生在官方網站發現,下載所得。



呢張就係今年2015,亦是由官方網站取得。老雨参加兩個項目,65- 69 歲男單同男雙,兩項都打入决賽,男雙摘銀而男單梗頸第四。一是技不如人,二是氣力不繼,决賽每場都打平手要打第三决勝局。男單銅牌决賽雨中先生對手,要食止痛藥才能險勝。

難得嘅係六七十歲,仍然能走能跳能游能動腦筋,這個運動會對耆英很有推動意義。明年舉辦城市是「高潔林」,老雨有主場之利,不過明年唔打羽毛球,試試繼 2011年失敗後,明年在單車項目,是否可以取些「牌牌」回來。咭咭




2015 個銀牌,由拍檔上台代領了,明天會交回給老雨,到時再上載與你分享這份「喜悅」










11 則留言:

Stella Luk 說...

個人百厭,部腦百厭仲勁過個人!

五味軒 說...

分享大哥的喜悅!

秋葉 說...

機器亦名激氣 ! 如遇著電腦唔聽話,真係好激氣 ! 最近秋終脫離連繫主機的年代,女兒為我買了一部筆記型電腦,屏幕和以前的一樣大。
可是種種設定和舊的有些不同,要從新適應。有些傢俬要換,好多東西要整理執拾,有排煩。

翠兒 說...

恭喜雨大俠又攞獎牌!
你去年個混雙拍檔咁斯文,怪不得你要一個打三個啦!哈哈!

KM 說...

敬佩有嘉,老當益壯。中日民間大團結。

人在雨中淋 說...

趁個腦未「瓜柴」,答咗宗姊先。
物以類聚,雨中百厭梗係有個百厭嘅腦啦!

人在雨中淋 說...

話時話唧,年年都唔係攞獎就係攞釆,有贏有輸,習慣咗就冇乜喜悅,反而享受運動會嘅過程。

人在雨中淋 說...

秋葉姨,雨中就嚟都要棄大腦用小腦,可能要從新適應,不過一理通百理明,難不倒亞姨...

人在雨中淋 說...

翠兒真好記性,仲記得老雨一個打三個嘅古仔,真感激!

人在雨中淋 說...

沒有錯,戰爭是國與國之間,人民與人民還是友好的,因為不論種族、宗教、語言、膚色,人流的血都是紅色的。
有球場上,有幾位年紀相約日籍球友,他們經常會問老雨,是經常... 這可能他們心中因上一代戰爭侵畧事有介蒂,他們經常問老雨:「Are we friends?」老雨會笑着答他們:「Always!」

麻煩 說...

而家好多人都想贏在起跑線,雨兄就贏得又輸得,有體育精神,讚!