2015年7月14日星期二

藍莓成熟時



加國日常比香港生活悠閒,特別是退休一族,不至是悶到「嘔」,但大多有百無聊賴感覺。


每年的六月尾到八月初,本地藍莓農場都會掛出招牌在農場入口處,寫着「 You pick」兩個字,是表示可以入內採摘經已成熟的藍莓。



雨中倆老每年都會去採摘些回來。驕陽之下工作很不好受,但久不久來打發下日子,遠離一下繁囂也算是個賞心悅事。



藍莓已被証實對人體內細胞抗氧化有很好的功効,超市賣的近三加元一磅,但如果到農場「you pick」,只不過是一加元,所以很多市民都喜歡和樂意自己親手採摘。



在採摘過程中你可以大口大口的「all you can eat」,唔熟唔食、揀飲擇食、食到你飽為止,不另收費。



今年陽光充足,雨水少了.... 温哥華近兩個月沒下雨,今年的藍莓果實個子細了些。



但相對的是藍莓皮薄了,輕輕一觸便破裂,使人有「我見猶憐」的感覺。



因為是七月中了,如果不及早收成的話,成熟了的藍莓會掉在地上,農場會用機械或招請專門的公司,用機械來收成。



這是我第一次見用機械來收成藍莓,機上有兩個人操作,一個負責駕駛,另一個是將收成的藍莓放進白色的箱子裏。前面的箱子是空的,後面是載滿的,機底能接觸植物的部份有部件不斷左右震動,將成熟了的藍莓從植物搖晃下來到下面有一個接收的容器。看不見上面怎樣運作,相信是用吸管輸送原理吧!



咭咭......!這個是我,一部省燃油的人肉收成機。如果一隻手提着一個盛器,要舉高接摘下來的藍莓,個多兩個小時,棉花咁重都會拎到手軟,雨中先生最叻係諗計,將一個盛載鮮奶的桶剪了上小半,然後將手柄穿到褲皮帶上,就慳番一隻手,可以掹枝幹下來慢慢精挑細選肥美的果實。



收工咯!今天早上八時半開始,不知不覺花了三個小時,幸好今天天氣不太熱,有雲和有風,否則烈日當空曝曬三小時,真係 C 俾你睇咯!



一行四人共收獲了五十多磅,未番抵家經已派通街,呢個俾幾磅,嗰個俾幾磅,番到屋企只剩低十幾二十磅。



睇見就開心,大大粒好睇又好食,可以加雪榚、乳酪甚至打碎藍莓加鮮奶都一樣美味可口。



農場工作人員教雨中倆老,如果要冰藏藍莓,千萬不要先將藍莓用水洗乾淨,只需要放入盛器在室温下涼半天,然後先放入雪櫃冷凍。



涼凍後,等一會才放入冰櫃,這可避免藍莓會冰成一整塊。用時可在冰櫃取出,藍莓會凍成一粒粒的「冰波子」,很有趣,這個時候才用水洗淨待用,不過盡快把經已洗淨的藍莓用了,因為會霉爛得很快。



放入冰櫃可貯存,可以到了冬天才用。





19 則留言:

秋葉 說...

藍莓大豐收,令人垂涎!

mayho 說...

你住邊條街呀,我都冇吾好大細超,速遞回港快D呀

人在雨中淋 說...

今年陽光充足但雨水少,所以果實細粒咗少少,不過都好甜...

人在雨中淋 說...

速遞你自己嚟温哥華,自己摘咪仲好!

red yellow 說...

聽說藍莓補眼,
怪不得
雨兄如此眼利,
連羽毛球這些高速物體,
都通通逃不過兄之雙目呢。

翠兒 說...

咁靚既藍莓,睇下都開心!

麻煩 說...

雨兄:見到咁多新新鮮嘅藍莓即時諗到整果醬,藍莓芝士餅 ((^Q ^)))

KM 說...

雨兄,都是你種的嗎?大豐收要益食家呀。

飛鳥 說...

嘩,一路摘一路放入口
賞心樂事呀.

飛鳥 說...

在農場俾錢任摘的,哈哈

飛鳥 說...

香港只有士多啤梨田園
而且很貴,又不可任食
好羨慕你,呵呵

飛鳥 說...

雨兄好提意,哈哈

人在雨中淋 說...

藍莓補眼好似未聽過,不過就知道對人體內細胞抗氧化有好處。食杞子明目就多人講。
係呀!老雨對眼睇見個羽毛球,不過隻手唔協調就弊呢!

人在雨中淋 說...

翠兒,如果你一路摘,一路大把大把咁塞入個口嚟食,或者逐粒逐粒慢慢擺入口品嘗,你仲開心呀!

人在雨中淋 說...

我唔得甜,嗚嗚....醫生要我戒糖,亞煩諗起嗰啲都冇我份,嗚嗚....

人在雨中淋 說...

多謝飛鳥兄代答....
超市賣2.95一磅,自己去農場摘,辛苦啲1.00一磅,仲可以all you can eat,抵極啦!

人在雨中淋 說...

加國地大人稀,有好多農產品都有you pick,除藍莓外,士多啤梨,車利子,仲有出名嘅BC蘋果,都係可以徐摘徐食,摘夠磅菓唔磅人,話之你食咗十磅落肚都唔使俾錢。

飛鳥 說...

雨兄
不好意思,多咀鳥...

飛鳥 說...

嘩,咁多種生果可任摘任食
真真爽呀