2013年9月14日星期六

「也好居」與「歌谷大樓」




最近老雨遭人家迫遷,想賴死唔走都唔得,因為呢座已被列為危樓嘅「也好居」,搖搖欲墜。業主尚好,還努力去為各住户安排收拾,協助搬遷事宜,幾年嚟老雨居此屋簷之下,有安寧寫作嘅日子,認識咗一班本來三唔識七嘅左鄰右里,「也好居」舊就係舊啲,畢竟都係一個寫作空間同交流樂土。熟識「也好居」嘅每一個角落,花唔少心思去美化家居,亦置下唔少「家當」,一時間話要搬遷,真惆悵!

七十二家房客紛紛另尋新居,奔走相告話隔不遠嘅「歌谷大樓」唔錯喎,七十二家佔咗百分之九十都執拾細軟,搬咗去歌谷大樓。老雨嘅羊羣效應立即啓動,睇都冇睇就死就死啦,一件衫都冇執扑過去排隊,好彩俾老雨執到個單位。一於冇眼睇,住落至算啦,點知入到去家徒四壁,四幅牆白濛濛,比起「也好居」雨宅,真係差之差也。半夜起床連燈制都揾唔到,摸着黑上廁....白天煑食,石油氣爐唔識點打火,鼓油樽又唔知喺邊,年紀老咗連落樓都揾唔到樓梯。以前熟識「也好居」乜嘢都順手沾來,走去邊瞌埋眼都唔會撞牆。真唔慣!唔慣呀!


上面嗰兩段大家都知道老雨呢個老頑童老百厭喺度喼乜?都係喺度講搬咗屋,處處唔順手,度度唔習慣。呢樣正常嘅喎,記得以前喺香港讀一個 HKMA 工商業管理課程,第一課嘅課題就係「人對轉變的反應」,依家大家嘅反應係百分百正常,人唔係咁容易接受轉變嘅。不過,除非你決心與「也好居」生死與共,死咗罷就,否則你就要入水隨彎,遷就下啦,世間無樂土,樂土只在心中有。

睇咗幾位Ex網友,依家嘅新鄰居嘅網誌,大家都因為使用歌谷大樓嘅現在設施,唔就手、唔遂意,好唔開心,咁又挑起百厭係根,一於將最近摸索所得,同大家分享下:


當你打開你嘅網誌,右上角係有一項寫住「設計」兩字,點擊後

 就會自動成一個可供你更改網誌排列、圖片、背景、顏色、字樣等等嘅工作版面

 
如果你唔想更改,就會保留原來開網頁時,由歌谷俾你嘅一個簡單的「範本」


 就係咁嘞,白濛濛,張標題相係老雨加上去嘅,乜都冇,冇所謂,冇面見人之嘛


 呢個就係版面配置嘅其中一個,即係你地行入歌谷大樓雨宅見到嘅室內佈置格局,上面每一個小項都有編輯(更改)功能,換句話講,呢個係你個網誌顯示俾人睇到嘅基本標題。當你做完編輯或更改,緊記點擊右上角橙紅色嘅「貯存排列方式」輸入更改。
如果呢部份你冇乜野要更正,而你想將你個網誌美化一下,你可以點擊「範本設計工具」一欄


 版面會轉成另一個工作版,先顯示「網誌即時狀態」,下面大圖係供給你由現時狀態開始,去做增減美化等等更改


點擊背景一欄,喺背景圖片旁邊有一個三角箭咀,點擊後,就會有各種各樣背景圖片供你選擇,喜歡邊張就點擊邊張


 版面配置就係你個網誌嘅橺格,隨你喜歡,老雨比較喜歡寬敞,所以用單一平面

 
調整寬度,老雨直覺認為目前大多顯示屏都係 169,比較寬,不過如果用到上限,人家要睇你嘅文章,每一行都要擰個頭由左到右,睇完一行又要擰番去左邊,唔係咁好嘛,所以老雨會建議用970像素,不過如果你嘅旁邊項目設置夠多,可以用闊一點


 進階係基本用以各區文字字樣、大小及文字背景嘅調色


 當你點擊要更正或更改某一個區域是時,嗰一區就有用紅點圈起嚟做表示


 例如老雨點擊標題一欄,「人在雨中淋」就即有紅點圈起


所有更改,都有喺大圖睇得到,如果滿意更改,緊記點擊右上角「套用至網誌」呢個橙紅色作實


如果唔喜歡,可以繼續改到滿意為止,如果真係改到一塌糊塗,無可收拾,你係可以番轉頭,呢樣係一個優點,你只要點擊「反回Blogger」,咁你就乜事都冇發生過


不過,歌谷大樓會問清楚你,因為知你用咗咁多時間,功虧一簣。你只要點擊「Leave this page」咁就關人嘅。以上嘅都係好好玩,考你耐性同信心.....試試!







8 則留言:

Unknown 說...

百厭係五姐的明燈!

wei-wei 說...
此留言已被作者移除。
翠兒 說...

雨大俠,我有新居喇,http://shuen129.blogspot.hk/可以留言了。
謝謝賜教,不過我學得好慢。

wei-wei 說...

雨兄: 中秋節快樂!
網友-懷舊香港(懷舊堂主)的"維園燈飾影得好靚。內有城門水塘和黃昏相片。
http://kfwong2013.blogspot.com/2013/09/blog-post_15.html
網友-歪哥記事簿(Riley)的"悅滿中秋@維園"詳細地報導半圓球的大燈龍怎樣創作。
http://riley3986.blogspot.com/2013/09/blog-post_18.html

mayho 說...

慢慢你會愛上歌谷大樓,不過要比佢折磨一翻先,中秋節快樂!

Unknown 說...


祝中秋節快樂!人月兩相圓!

Shu Siu (如心恕也) 說...

雨兄,你好,話都冇咁快又過了一年,趁佳節在即,祝快樂康健!

人在雨中淋 說...

唔係!百厭係五姐的交通燈,點紅點綠....咁黃色呢?.....