2013年9月3日星期二

一塲應敗而贏的賽事


由韓國雅虎收檔、百厭入不得屋開始,真唔明當時點解要由韓國雅虎登入,雅虎博客喺百厭心目中,始終係一座日久失修嘅危樓,功能不斷剝落,冇咗呢樣、爛咗嗰樣;先有失去留言通知、照片上載困難、字體大細無法控制、再有網友整個博客消失..... 想唔到喺幾句說話之後,整座雅虎博客一冧塗地,有點惋息嘅同時,亦理解人家有人家嘅經營難處,世界上絕無免費午餐呢回事。可喜嘅係網友之間,大多素未謀面,喺何去何從抉擇關頭,是封筆、是轉博,能再一齊嗎?顯得有一種依依、關懷。但願緣還在,能與你博客上再相見。

 

百厭就係捨不得你們,現又提筆寫一個喺上次参加耆英運動會,百厭打一塲根本不可能贏嘅賽事,結果是凴贏咗呢塲賽事奪一面銅牌番嚟見大家嘅故事。
 





要贏,似乎係每個人嘅貪婪,百厭亦係一個凡人,那走得出呢個雜氣。報咗名参加卑詩省每年一度嘅耆英運動會,因為手患,只参加男双同混双两個項目,男單拼搏得太厲害,今年不参加了。本來列席 competitive 組別,亦要降格到 recreation,因為唔想傷上加傷。喺年齡方面,經已喺呢個 60 64 歲組嘅頂點,年紀大一年就體力差一年,要與剛由 55 59 歲組剛升上嚟 60 嘅比賽,要贏並非易事!

 

打混双係一男一女,當然要打拍檔波,一定要固定拍檔,心意相通有默契,互相補不足之處;男的力猛、女的細緻,攻防方能有利。無奈一時間揾唔到有女拍擋,而百厭嫂不在百厭嘅年齡組別,最後由大會安排一位居住離温哥華幾百公哩外 Prince George  的一位女士,Ms Karen Simmons 做百厭混双拍檔。基本上係要喺比賽當日至見面「相睇」, say I do"與否,都要同佢一齊完成呢系列嘅比賽。

 

第一塲,對手係一對剛由 55 59 歲升上嚟 60 64 歲組別,亦係喺前組別嘅冠軍級人馬,剛來步到,佢地都係由 recreation 打起。未正式比賽有約五分時間做熱身,有機會同 Karen 對打練習,至知道原來佢係一位新手,連發球都未成熟,遇強敵就兩塲皆輸 21-4,十球都唔過,慘敗。

 

第二塲,對手成熟亦好合拍,有默契,對住百厭呢隊臨時拉夫,贏得輕輕鬆鬆,不過都算俾面,放水俾我隊 21-11,21-14 好讓百厭面子好過啲。

 

第三塲未開始,百厭先去睇睇呢塲對手嘅成績;人家倒也不錯,雖然两塲皆北,但輸嘅分數冇百厭呢隊咁離譜,睇嚟都係輸數打定做梗頸四啦。乜得四隊咁少?係呀,呢個世界活到六十幾仲走走"笛笛"喺羽毛球塲打波、参加埋比賽嘅係人類稀有品種!

百厭雖然教打羽毛球,化身為雨中教練,初見 Karen 嘅技術根本唔成熟,唔想挫折佢打羽毛球嘅意念。一般而言,雨中教練當拍擋打得好,會稱讚一句"good""well done",即使拍檔打失,雨中教練會對拍擋講一句"good try"嚟激勵對方,比賽過程中絕忌講負面同指責、埋怨說話,加上係第一次見面,梗係好唔話得啦。

 

第三塲開始打咗幾分,覺得對方男女兩人拍檔並不太熟練,但技術比較平均,百厭心想以個人技術,一個對佢兩個絕對可以嬴佢地,但混双百厭有一個拍檔,佢不但唔能夠取分,甚至阻住晒,有啲波佢應去救嘅佢唔去,有啲唔係佢嘅波,佢又义隻拍埋嚟。如果要贏塲波就變咗一個對三個。比賽係三盆兩勝,第一局,百厭真係走到脚都甩埋,凴技術同多少運氣先拔得頭籌,打"丟時" 26-24 險勝。一局在手,第二局較輕鬆些,心想即使輸呢局可以有決勝局贏番,繼續努力下亦不忘睇對方弱點所在,果然呢一局以 18-21 見負,但百厭心目中經已胸有成竹。第三局係決勝局,未開始,百厭先向 Karen 只講咗一句:「如果你想攞個獎牌番屋企,俾心機打啦。」經過前兩塲比賽,Karen 開始知道百厭嘅能力,有咗個信心。

 

第三局戰幔一開,百厭打得強橫,一是放高遠球、一是連番叩殺,殺得性起,對手一見百厭起板殺球,嚇得只懂得用球拍護面。當然對方亦非鼠輩,佢地亦知百厭呢隊嘅弱點係 Karen,所謂「雷公擗豆腐」揾件淋嘅嚟「虾」。佢地啲波就專招呼喺 Karen 身上。

11-6 領前,換邊再戰前小休,百厭對 Karen 講:「對方技術平均,但係佢地冇後塲(即後塲波唔夠力打番去對手後塲,形成喺中塲跌落嚟,咁就俾對手一個殺球同放小球嘅得分機會)同冇負手(一般正手打球容易負手係弱一啲)。我會專打佢地後塲同負手,如果個波番過嚟高過你嘅,就留俾我打啦,如果你可以殺球就 go ahead!」如果唔係講英文,百厭會話:「前面啲波你打得到嘅就打,啲波過你頭,你嘅"身後事"就等我同你辦啦。」真抵死!

 

Karen 呢個時候經已唔懷疑百厭嘅能力,佢笑笑口同百厭講:「我就舉高枝拍企喺前面。」

百厭大驚....話:「千祁唔好、拍放喺前面準備,舉高會阻住我同擋番本來飛過去嘅波轉頭....understand!

就照戰術策畧咁打落去,對方狂攻 Karen,而百厭不斷放高遠球到對方後塲, Karen 亦知道自己較弱,不論係高嘅"身後事",連左右兩邊嘅"身後事"都留俾百厭一手包辦,佢就企喺網前等一有中塲回波,一板殺落去....

如是者戰果拉開,對方冇乜進帳,點知 Karen 發球技術唔成熟,幾次發球落網做咗網中人,對方開始有得分,士氣如虹。百厭極少喺比賽中指出人家嘅錯誤,呢次亦唔例外,話:「唔理你點樣開波,請你將個波打過網就得嘞,OK?」果然, Karen 瞌埋對眼發球打個波過網。最後一球、百厭 set 一個最佳位置俾 Karen 重板一擊,完成呢塲比賽...21-11

 

拎住個獎牌,雖然係銅牌,百厭心中比攞一個金的還高興得多,因為這是「一塲應敗而贏的賽事」得來不易。

19 則留言:

Unknown 說...

如果我企你前面打, 你也要為我辦身後事. >.< haha

wei-wei 說...

Karen 笑得好開心!

人在雨中淋 說...

係呀,亞爹同你辦晒身後事(將個波打番過去)兼且執埋佢(同對方收檔)!

人在雨中淋 說...

百厭就笑得好牽強嘞!

red yellow 說...

又打得,
又講得,
文武全才。

Unknown 說...

〝比賽過程中絕忌講負面同指責、埋怨說話,加上係第一次見面,梗係好唔話得啦〞係你厚道!且絕對正確,當年有師傅亦曾教導,如有表演失誤千萬別一唱完即刻指責、埋怨對手,但不是人人如此聽教,見過一入虎渡門已開始指責、埋怨,在後台吵架。

Unknown 說...

雨師兄:
菊主打波都係嘻嘻哈哈,極少發皮四,亦鮮會埋怨隊友及批評對手。
就算是落後,亦是蓮子蓉面口;不是不認真,菊主比誰都認真賣力,不時訓身救波......
個人覺得,打波,係要享受過程;欣賞隊友的努力,對手的技術......
當然,贏波就最好啦!

Unknown 說...

點用解仲唔取消打驗證碼呀師兄......

wei-wei 說...

教練要擺個嚴肅樣ka!

人在雨中淋 說...

係咩?乜要打驗証碼,我唔知喎....不過點樣至可以解呢?請教一教我o

人在雨中淋 說...

菊主果然了得....瞓身救波....冇乜儀態喎,不過運動作另說。

人在雨中淋 說...

如果喺比賽或表演過程中作上述行為,不但容易打擊信心,而且亦會傷感情

人在雨中淋 說...

唔好玩老雨啦!

ngwai 說...

雨兄,我在澳洲登入病虎都係經韓國,全部高麗文,真係頭痕,算啦,反正冇收錢唔能夠太高要求,不過我始終覺得病虎方便好多。

KM 說...

雨兄,樣樣皆能,文武全材,佩服之至。

人在雨中淋 說...

當年每次登入都要喺韓國轉機,同香港亞苦交涉,佢地縮下膊頭攤開對手話帮唔倒你,火都嚟埋,後來百厭就喺加拿大上機,直接用Yahoo Canada 個機塲 check Ymail,由呢度" check in" 沿用至今....

人在雨中淋 說...

老友鬼鬼,都係要嚟玩吓百厭,咪攪到百厭人氣(驕傲)上升得格:-)

Unknown 說...

Kent Luk....你好..魚兒終於在隨意窩...出了第一篇...歡迎多多指教...
http://blog.xuite.net/yw2013910a/blog/111479936

Unknown 說...

km cheung....你好..魚兒終於在隨意窩...出了第一篇...歡迎多多指教...
http://blog.xuite.net/yw2013910a/blog/111479936