2013年9月10日星期二

孤高城‧雨中家(1)獨在山崗話孤高 命運冷笑無前路

網絡圖片



孤高;喺古代武林江湖中算是一座名城,座落絲綢之路河西走廊嘉峪關外一個偏僻山崗上。佢冇一個雄偉建築,亦冇高聳城牆,只有嘅係一堆堆五、六尺高嘅土墩子,由遠處睇嚟,似喺一個大羊棚、牛欄。如果睇唔見呢個"大羊棚",處處炊烟,佢同一個被廢棄嘅市集全冇分別。呢個孤高城喺國人心目中一無所知,但喺當年武林中則赫赫有名。



孤高城並冇城牆圍繞,裏面只有一間間挖地三尺,然後用挖出嚟嘅黃土澆水成泥塊做磚瓦,藉呢種原始材料,喺挖低咗嘅地面上,起一座座簡陋房屋,遠睇一間間排列不規則嘅矮小房子,還以為係小人國。



當年一塲瘟疫,後人說是痳瘋;呢類病人俾當朝皇帝一紙詔令,全國捉捕痳瘋病人押送到關外。嘉峪關之外係當時中土藩屬吐蕃(現時新疆),吐蕃國地大遼闊,族人以放牧為生,對中土押送到嚟嘅病人不理不啋,任其自生自滅。呢啲病人就喺嘉峪關外建立咗一個一個好似孤高一樣嘅「城」。



年事過了,病疫亦止;百年之後,嘉峪關外呢一種土墩子城、以前幾千人一個「城」,只剩低孤高還有人居住,約二三百人吧,而且人口越嚟越多。一個「城」如果話俾人知,以前有痳瘋病者住過,係人都會卻步,但只有一種人會拼死逃亡到孤高,就係一啲江湖武林人物走投無路,因為佢地知道,只要佢地能踏入孤高,官府、仇家就唔會貿貿然入孤高拿人。



逃亡嘅人,唔理佢因為乜野原因,佢地未到孤高,總以為呢個城會係高牆聳峙,一眾防衛森嚴。但當踏足孤高,只見黑瘀瘀嘅土墩城牆,黃土做嘅房屋,一片頹垣敗瓦,心也涼了一截,為活命苟且留下者,住居落後,一是冇人會問你從何來,二是冇人會問你因何而來,呢兩點往往使逃亡者安頓落户。



城牆邊有一户,都係用同一樣嘅方法建築,睇落去係有啲與其他房屋唔同,大一點及外觀整齊清潔。屋子前有一行用枯枝編織嘅籬笆把屋圍起來,近東那邊還種咗幾行黃菊。用蘆葦、竹枝編織籬芭常見,但用枯枝編織、其工藝講究,並非易事,籬笆精密細緻看似係出自女兒家之手。巧手做的一雙前園門子,上面掛住一片木片子,上面清雅秀麗的寫上「雨中家」三個字,此三字畧遜澹齋先生,字體温潤靈秀,看來也是出自女兒家手筆。房子的木窗黏上的剪紙,有花有草有動物,圖案巧妙佈局,紙片上用怎樣精小的剪刀都不能剪得出嘅,居然活現眼前,那小巧的手當然係小女兒的手。



這家一家四口,十五年前黑夜逃亡到孤高,當年蓬頭垢面的三個女孩,現時皆亭亭玉立,佢地與孤高人看來絕不相稱,三個皆高雅脫俗,楚楚可人。大姊釵兒,冷酷中帶有跳皮,明眸中常有一團火... 記得十五年前,佢與父母、兩個妹子同住大都一個好大嘅庭園,門前一對栩栩如生白石獅子,門檐上掛着一片金漆木匾寫着「雨中府第」四個大字。當年某夜,僅五歲嘅雨中釵被哭叫搶號嘅聲音驚醒,媬姆將佢由烈火中抱出房間,廂房就整座塌下,當佢見父親正力抗强賊時,魁悟的父親雨中淋一手挾着二女兒兒,一手拿着金背鬼頭刀瘋狂在眾賊人中揮。雨中家的媬姆武功也不弱,一手抱着釵兒,另一手拿起身旁一張椅子,點的、擗的打下咗唔少賊人嘅胳膊,但始終寡不敵眾,媬姆將釵兒送到雨中淋身邊時,口吐了一口血,咽了一口氣倒下了。釵兒剛跑到父親身邊,聽見母親喺另一個厢房叫着:「釵兒,快接着尋尋!」釵兒雖年小,但勤練武功,飛躍而出接過母親拋過嚟嘅小妹子尋尋,雙足剛着地,眼前的房被烈火吞噬,倒了下來。這團火就喺咁,永遠留喺雨中釵明眸之中。



被挾在父親腋下的晴兒,雖然年紀也小,但這一幕母親把尋兒撙出讓釵兒接住,再見母親雙手力撐窗邊,想借力脫離火海,最終力不從心,晴兒的娘望着三個女兒笑了一笑..... 母親的微笑,印在情兒大眼睛眼眸,留下永不磨滅......



孤高城嘅晚上,一條漢子獨自坐在土墩子上,望着天上閃閃繁星飲悶酒,睇起嚟繁星也許與人類無分別,一齊明亮爭輝,但同樣嘅孤單孤獨。雨中淋把胡蘆內的酒飲乾,低頭飲泣,手將袋中嘅煙絲塞入煙竿,震顫顫的手將烟點上,一咀烟牙拼命的往煙竿裏吸,呼出連嗆連咳嘅濁氣,兩眼深陷在眼窩裏,風霜歲月仍然抵不過當年創痛。雨中淋雙手伸前,兩手震顫不已,握拳乏力,佢微微欠身站立,試下蹲立一個馬步,點知馬步不穩倒裁下來。雨中淋頭觸了地,眼前模糊,自己的妻子竟站在自己前面,大俠嗚咽了一句﹕「櫻,是你嗎?我想得你很苦啊。」



一雙暖暖的手把雨中淋扶起,往日百多二百斤的雨中大俠現時只是一個瘦骨嶙峋,蓬頭垢面如行屍走肉嘅糟老頭。那女子纖手把雨大俠垢面上淚痕抹去:「爹!是我,尋尋!想娘了嗎?回家吧。」尋兒扶着爹往雨中家走,在前不遠處、釵兒與晴兒也帶着面上淚痕往家跑去。



先把第一篇上載,目前有十八位網友不嫌棄参加呢個「孤高城‧雨中家」故事,佢地排名不分先後 芬妮,飛鳥,小夢,紅黃,如心恕也,月兒,一休,雲妮,五味軒,十二月,火鳳凰,湖雲,娜拉,彭彭,雨中淋,菊主(雨中釵BoBo(雨中),妍瓦(雨中尋)。故事首篇上架,其他人物仍未出場,原因係未敲定各人所扮演角色及訂定劇中人名字同性格。先多謝各位將呢個操縱權交雨中淋手中。如果仲有網友尚有興趣想参與,請留個回應。

「孤高城」下一篇應該要到月底至會出現,因為雨中淋由九月十八日開始,参與每年一次嘅Cops for Cancer活動,九月二十六日至返家,這九天內,雨中淋希望能往年一樣,每天都能夠喺網誌上為大家送出短訊與圖片。




31 則留言:

Unknown 說...

..........這一幕母親把尋兒擲出讓釵兒接住 >.<

爹, 尋兒來了......
一開始已經先聲奪人, 好感人的一個開始,好正呀!

red yellow 說...

來了,
在寂寂中,
風暴潛入。

KM 說...

浩瀚大漠,黃沙萬里,一開始已扣緊心弦,還有雨家三姐妹,一定是武功高強的美少女,希望九月底快點到來。

一休 說...

雨兄已經開展第一回啦,從此江湖多事了~:p

wei-wei 說...

第一章已這麼吸引,我一定追看. 順祝"Cops for Cancer"的活動稱心滿意.

雨兄, 怎樣把網誌的文字和相片變大呢?

wei-wei 說...

我已摸索到加大文字和相片的方法了.

Unknown 說...

故事一開始已扣人心弦!Cops for Cancer活動,轉眼又一年,祝活動順利完滿!

Unknown 說...

大眼妹現在知道,眼眸裡的微笑是這樣得來的。

人在雨中淋 說...

大眼妹眼中的微笑是與生俱來的,很可愛!
雨中情眼中的微笑是編寫出來的,有點痛苦!
PPK還是喜歡現實生活中眼睛微笑的大眼妹!

人在雨中淋 說...

五姐,睇過你嘅新GB,好似好亂,你話頭大如斗。唔使驚,過两日(希望在出門前)我會出一篇「如何使用GB」圖文共茂,使大家容易啲進入同為自己做一個新的園地。

人在雨中淋 說...

好!做得好!慢慢摸索一定會做得到嘅!

人在雨中淋 說...

不過下一回要月尾至有得睇,吊住引先!

人在雨中淋 說...

多謝KM兄捧塲,我到九月尾,一年計劃中的事大概完成,可全力以赴去寫呢個故事。

人在雨中淋 說...

一時間洪湟同KM先生两位另老雨佩服的好朋友一齊到,真叫老雨喜出望外也!如果白田學長也來,那就最好了!

人在雨中淋 說...

高興到把「令」誤值為「另」....

人在雨中淋 說...

一時間洪湟同KM先生两位令老雨佩服的好朋友一齊到,真叫老雨喜出望外也!如果白田學長也來,那就最好了!

人在雨中淋 說...

尋兒,這是一個使人不安的開始,但感人

Stella Luk 說...

第一篇先來個猜情尋,即係包剪特。包勝特,剪勝包,特勝剪。佢地都是互控著,大贏家是雨中淋!

Unknown 說...

自從BY升新平台已開始在WORD寫好複製過來,行數格式常不支援要搞一大餐,GB同YB一樣,從WORD複製過來格式不支援,從BY搬過來的網誌就更亂,相片大小雖然可以放大縮細,但祇限兩工張,試咗個蠢方法,將四張相搬上去第第一張相上面,將四張相變咗第一張,放大後,第五張搬上去如此類推,有冇正確的方法?不用急,YB未有禁快關門大吉,出門在即,做咗自己嘢先!

wei-wei 說...

雨兄, 你遇上勁敵啦!Stella 一吓子就揭穿你個局!

Unknown 說...

但希望也別太痛苦啦。

Unknown 說...

3個沒有娘親照顧的姑娘⋯⋯
點湊?

人在雨中淋 說...

莫聽我宗姊瞎吹,俾佢估得到嘅,百厭還是雨中淋導演嗎?由我宗姊執導好了!咭咭.....

人在雨中淋 說...

有咁多演員在,那怕會冇,最理想就係.....咭咭,唔公開住,因為呢度耳目眾多,副導貓你....

人在雨中淋 說...

好鬼煽情啊,故事嚟唧,唔使咁認真嘅

人在雨中淋 說...

经已出咗一篇在YB,續步嚟為你解決

凌子卉 說...

雨中淋與雨中淋釵是否兄妹倆!

凌子卉 說...

敝,寫錯,應該係「雨中淋與雨中釵是否兄妹倆」?!

人在雨中淋 說...

一叔....雨中淋喺「雨中家」呢個古仔裏面有三個女兒、就係釵、情、尋。一叔你有冇睇清楚呀?

Unknown 說...

剛剛看完第一篇!

人在雨中淋 說...

奇兄!得你嚟經已開心到不得了!真的!!!
老雨亦不斷跟踪你嘅旅遊足跡,真的很豐富,有個問題想請教一下,因為有部份博友有呢個問題,見你有些是舊博文,未知奇是怎樣由雅虎原封不動搬來歌谷?